איך למלא טופס 161ד

להורדת טופס 161 לחצו כאן

טופס 161ד בקשה לקיבוע זכויות הוא אחד הטפסים החשובים ביותר בכל הנוגע להטבות מס. את הבקשה רשאים להגיש עובדים שהגיעו לגיל פרישה או שפרשו מעבודתם עקב נכות של מעל .75%. מדובר בהפקדות לקופות גמל או לקבלת קצבה על ידי המעביד. לצורך הבקשה, על העובדים לצרף את כל המסמכים הנדרשים. אישור על כל היתרות העדכניות מקופות הגמל, אישורים על גובה הקצבה הצפויה מהמעביד או מקופות הגמל ומסמכים נוספים על אירועי פרישה בעבר. מגישי הבקשה צריכים להגיש הטופס לפקיד השומה באזור המגורים שלהם או לפקיד השומה במקום שבו מתנהל התיק. ניתן כמובן להגיש את הטופס באופן עצמאי או להיעזר במומחים למיסוי ופרישה.

תכנון פיננסי נכון לקראת שעת הפרישה, דורש ידע והיכרות מעמיקה עם כל החוקים והרגולציות בתחום. לכן, בשנים האחרונות עמיתים רבים פונים ליועצי פרישה, בשביל לקבל תמונה מלאה של כל החסכונות הפנסיוניים. תכנון פרישה הוא מקצוע מבוקש מאוד בשוק העבודה. בהתאם לכך, קורס יועץ פרישה מאפשר לכם להוסיף עוד נדבך משמעותי לעסק הפרטי שלכם. הלימודים מיועדים בעיקר עבור עצמאים מהתחום הפנסיוני והפיננסי, המעוניינים להוסיף עוד נדבך משמעותי להכנסה החודשית שלהם.

איך למלא טופס 161ד

לימודים והכשרה בתכנון פרישה

במכללה שלנו אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס מקצועי בתכנון פרישה. אצלנו תלמדו על כל המכשירים הפנסיוניים הנמצאים כיום בשוק ותתנסו בפועל בעבודה באמצעות מחשבוני משכנתא וזכאות. כמו כן, תרכשו ידע מעמיק בכל ההיבטים המשפטיים של התחום ותלמדו על פרישה בהקשר של כלכלת המשפחה ועל כל ענייני המיסוי הרלוונטיים לנושא.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורס תכנון פרישה מקוון? רוצים להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.