הטבות מס לגיל פרישה

רבים מהפורשים בישראל, אינם מודעים לכך שהם זכאים להטבות מס על פריסת מענקי הפרישה. כמו כן במקרה של עבודה לאחר היציאה לגמלאות, רבים מהמבוטחים זכאים להקלות מהמדינה. הדרך היעילה והמהירה לבדוק את כל הזכויות של העמית, ואת כל ההטבות המגיעות לו במסגרת החוק, היא התייעצות עם אנשי מקצוע בתחום. בשנים האחרונות, מספר הולך וגדל של גמלאים, פונים לייעוץ פרישה מקצועי. באמצעות תכנון כלכלי נכון, הם חוסכים כסף על תשלומים מיותרים ומתכננים בצורה מדויקת את השנים הבאות. 

בכל שנה פורשים בישראל כשבעים אלף בני אדם. היציאה לגמלאות מחייבת את הפורשים להיערך בצורה נכונה לעשרים השנים הבאות לפחות. בנוסף לכך, פרישה מוקדמת הפכה לאופציה מועדפת על רבים מהעובדים במשק. בהתאם לכך, אנשים הפורשים מוקדם מהצפוי, צריכים לבצע בדיקה מקיפה בנוגע ליכולת שלהם לשמור על אותה רמת הכנסה. 

הטבות מס לגיל פרישה

ייעוץ פרישה שמירה על איכות החיים ויציאה לדרך חדשה

שמירה על איכות על החיים לפני היציאה לפנסיה, מוקדמת או רגילה, היא השאיפה של רבים מהפורשים. כמו כן הם מעוניינים לנצל את הזמן לעשיית דברים שלא יכלו לעשות בעבר. בעיקר לבלות זמן רב יותר עם המשפחה ועם הנכדים, ולצאת לטיולים בארץ ומסביב לעולם. חלק מהפורשים מעוניינים להמשיך לעבוד במשרה קטנה, וחלק רוצים להשקיע את כספי הפיצויים בנדל”ן או בשוק ההון. בכל מקרה יועצי פרישה מומחים, עוזרים ללקוחות לעשות סדר בבלגן ולתכנן בקפידה את השנים הבאות. בהתאם לכך הדרישה בשוק ליועצים מובילים עלתה בהדרגה. 

במכללה לפרישה ולפיננסים, אנחנו מכשירים מדי שנה, עשרות יועצים מובילים. אנחנו מכינים אתכם במהירות וביעילות לעבודה בתחום. כל הסטודנטים שלנו יודעים שבסיום הלימודים, התעודה המקצועית שלנו שווה הרבה יותר מכל תואר אוניברסיטאי. באמצעות קורס לימודי תכנון פרישה, תוכלו כעצמאים להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם, וכמובן בהתאם את ההכנסה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום ליועצת הלימודים שלנו.