היוון קצבה מוכרת

הקצבה המוכרת פטורה ממס הכנסה. מקורה של הקצבה המוכרת היא בכספים שבזמן מועד ההפקדה, העמית לא קיבל עליהם הטבות מס. בניגוד לקצבה מזכה הקצבה המוכרת חייבת במס הכנסה.

היוון קצבה מוכרת היא בעצם משיכה של הכספים על חשבון הקטנת הפנסיה החודשית בזמן פרישה מעבודה. בשביל לדעת האם משתלם לעמית למשוך את הכספים או אולי עדיף לו להשאיר אותם ולקבל קצבה גדולה יותר בהמשך, עדיף להתייעץ עם מומחה למיסוי ופרישה. בכל הנושא של יציאה לגמלאות ובמיוחד בשאלות הנוגעות למימוש כספי קצבה מזכה ומוכרת, צריך לבדוק שהלקוח לא מבצע מהלכים שיפגעו בו בהמשך הדרך. התפקיד של מתכנני פרישה הוא להעניק לפורשים את כל הידע המתאים בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה, עבורם ועבור בני המשפחה.

היוון קצבה מוכרת
איפה לומדים תכנון פרישה?

מתכנני פרישה לומדים את המקצוע במכללות השונות ברחבי הארץ. המקצוע מתאים במיוחד לעצמאים מהתחום הפנסיוני והפיננסי המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות וההכנסה. בשנים האחרונות העמלות עבור עסקאות של סוכני ביטוח ואנשי מקצוע נוספים, נשחקו בהדרגה. בהתאם לכך, סוכנים רבים המבקשים להגדיל את מעגל הלקוחות, פונים ללימודי תכנון פרישה לפנסיה.

במכללה שלנו לפרישה ופיננסים מבית אורין שפלטר, אנחנו מלמדים כבר שנים רבות תוכנית מקיפה בתחום. אצלנו תרכשו את כל הכלים הנדרשים בשביל לעבוד עם לקוחות בעזרה ותכנון נכון של תהליך היציאה לגמלאות. יועצים מקצועיים מלווים את הלקוחות לאורך שנים רבות, ובהתאם לכך מרחיבים את בית העסק ומגדילים בצורה משמעותית את השכר החודשי. תכנון פרישה מאפשר לכם לתת שירות נוסף ללקוחות קיימים, ולמצוא בקלות לקוחות חדשים לבית העסק.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול תכנון פרישה לימודים אונליין שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.