השוואת קופות גמל לפי תיקון 190

תיקון 190 למס הכנסה, נועד לעודד חיסכון פנסיוני באמצעות קופות גמל. בהתאם לתיקון 190, ניתן להצטרף לערוצי חיסכון, שיעניקו לאלו העומדים בקריטריונים המתאימים, הטבות מס משמעותיות. הקריטריונים הנדרשים הם, ראשית על העמיתים להיות בני שישים ומעלה. דבר שני, הקצבה החודשית המינימלית לצורך הטבות המס היא 4512 ש”ח.

אחד הדברים הכי חשובים בנוגע לניהול של כספי הפנסיה והפיצויים, וקבלת ההטבות הנדרשות במסגרת תיקון 190 לפקודת מס הכנסה, הוא להשוות את קופות הגמל השונות. השוואת קופות גמל לפי תיקון 190 מאפשרת ללקוחות למקסם את היתרון של ההטבות הניתנות על ידי המדינה. זאת ניתן לעשות בצורה הטובה ביותר בעזרתם של מתכנני פרישה מקצועיים.

השוואת קופות גמל לפי תיקון 190
תכנון פרישה לצורך קבלת הטבות מס מהמדינה

אחת הדרכים היעילות ביותר על מנת למצות את כל הזכויות של העמית, היא לבצע תכנון פרישה עם יועצי מס מומחים לפרישה. תכנון פרישה הוא אחד המקצועות החשובים כיום במשק הישראלי. בהתאם לכך, מתכנני פרישה מקצועיים עוזרים לאלפי לקוחות מדי שנה לחסוך בתשלומי מס הכנסה, ולקבל את התנאים הטובים ביותר עבורם.

תכנון פרישה נלמד במכללות השונות ברחבי הארץ, קורס ניהול פרישה מתאים במיוחד עבור סוכני ביטוח, יועצי מס, רואי חשבון ואנשי מקצוע נוספים מתחום ההשכלה הפיננסית, המעוניינים להגדיל את ההכנסה החודשית.

לימודי תכנון פרישה במכללת Os-Experts

במסגרת הלימודים בתכנון פרישה במכללה שלנו, תלמדו על כל המסלולים הנמצאים כיום בשוק, ותדעו איך לבצע את כל החישובים הנדרשים. במהלך קורס ייעוץ פרישה נתנסה בפועל בעבודה בתחום באמצעות סימולציות ותיאורי מקרים. בהתאם לכך, המטרה שלנו היא להכשיר את מתכנני הפרישה הטובים ביותר בשוק העבודה.

רוצים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.