טופס 161 תוך כמה זמן?

להורדת טופס 161 לחצו כאן

טופס 161 מאפשר לעמיתים לקבל החזר מס על כספי הפיצויים. הטופס ניתן לעובד על ידי המעביד בשביל ניכוי מס הכנסה. בנוסף לכך, על העובד עצמו להגיש טופס 161א בשביל לקבל את כל ההטבות המגיעות לו במסגרת החוק. המעביד חייב להגיש את טופס 161ד לעובד עד חמישה עשר לחודש, מסירת הטופס באיחור דינה כהלנת שכר.

עמיתים רבים שעומדים לפני פרישה ממעגל העבודה, אינם מודעים בצורה מלאה לכל הזכויות המגיעות להם במסגרת החוק. בהתאם לכך, הדרך הטובה ביותר לנצל את כל הזכויות המגיעות לעובדים במסגרת פרישה מעבודה, היא באמצעות תכנון פרישה מדויק על ידי מומחים למיסוי ופרישה. באמצעות תכנון פרישה, הלקוחות יכולים לקבל את כל הטבות המס הנדרשות ואת המידע הנחוץ, בשביל ניצול כספי הפנסיה והפיצויים בצורה היעילה ביותר, עבורם ועבור בני המשפחה. גם לאחר זיכוי ממס הכנסה על כספי הפיצויים, עדיין צריך לקבל החלטה האם כדאי למשוך אותם כסכום חד פעמי או לקבל את הכספים במסגרת קצבה פנסיונית חודשית. החלטה על משיכת כספי תגמולים ללא מס בגיל פרישה ועוד החלטות חשובות אחרות, מקבלות מענה מלא במהלך ייעוץ פרישה.

טופס 161 תוך כמה זמן?

לימודי תכנון פרישה

במכללה שלנו לפרישה ופיננסים אנחנו מלמדים כבר שנים רבות, תוכנית לימודים בתחום. המסלול שלנו מתאים במיוחד עבור אנשי מקצוע מהתחום הפנסיוני והפיננסי, המעוניינים להגדיל בצורה משמעותית את קהל הלקוחות ואת ההכנסה. לומדים אצלנו סוכני ביטוח שהעמלות שלהם על העסקאות נשחקו בהדרגה, רואי חשבון ויועצי מס ואנשי מקצוע נוספים. לימודי תכנון פרישה לפנסיה מתמקדים בצד הפרקטי של המקצוע, ומקנים לכם סט כלים מעשי לעבודה עם לקוחות. אנחנו עובדים עם מרצים מעולים, מרצי המכללה עם ניסיון רב שנים בעבודה בתחום הפרישה ובתחומים מקבילים.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.