יועץ פרישה בצפון

יועצי פרישה, עוזרים ללקוחות לתכנן בצורה מדויקת את היציאה לפנסיה. רבים מהישראלים חוששים מהיציאה לגמלאות. לאחר שנים רבות של עבודה ובטחון תעסוקתי, הם חוששים שלא יוכלו לשמור על אותה רמת חיים לאחר הפרישה. יועצי פרישה, משנים את כל התמונה. בעזרתם ניתן לצאת לפנסיה בצורה בטוחה, תוך שימוש נכון בכל כספי הפנסיה והפיצויים. 

מומחה למיסוי ולפרישה, דואג למיצוי מלא של כל הזכויות של הלקוחות שלו. קודם כל הוא דואג להסכם פרישה, שבו מפורטות כל הזכויות של העובד. היועצים דואגים לכל הנושא של מיסוי על מענקי פרישה וכספי הפיצויים. אצלנו במכללה, אנחנו שמים דגש מרכזי על מיסוי מענקי פרישה. אנחנו יודעים שהלקוחות שלכם מעוניינים למשוך את המענקים או את כספי הפיצויים. אבל צריך לבדוק היטב שהם אינם משלמים כספים מיותרים למס הכנסה. לכן אנחנו מקדישים לכך המון מחשבה במהלך קורס תכנון פרישה דיגיטלי. כמו כן הסטודנטים שלנו מקבלים הכשרה מעשית בכל התחומים הנלווים, הקשורים לייעוץ פרישה.

בשנים האחרונות, פתחנו מסלול של יועץ פרישה בצפון, עבור תושבי האזור. הסניף הראשי שלנו נמצא באזור המרכז, אבל הסניף בצפון צובר תאוצה רבה. מדי שנה עשרות סטודנטים חדשים, מצטרפים למסלול המיוחד שלנו בייעוץ פרישה.

יועץ פרישה בצפון

ייעוץ פרישה והגדלת ההכנסה

רבים מהסטודנטים שלנו הם סוכני ביטוח, רו״ח ויועצי מס שמחפשים אפיק נוסף להכנסה. לצערנו בשנים האחרונות, העמלות של סוכני הביטוח נשחקו בהדרגה. הרגולציות בתחום מקשים על סוכני הביטוח לגבות את אותן עמלות שהן גבו בעבר. כמו כן התחרות רק הולכת וגדלה מדי שנה. לכן בשביל לשרוד בעולם כל כך תחרותי, עליכם להוסיף עוד נדבך לעסק הפרטי. 

אנחנו מתאימים את עצמנו אליכם ואל לוח הזמנים שלכם ומספקים לכם לימוד ברמה הכי גבוהה שניתן. תוכלו ללמוד בשעות הערב ובחלק מקורסים פרישה שלנו גם באופן מקוון. יש לנו גם, בסמסטרים מסוימים, מתכונת של לימודים היברידיים. אתם מוזמנים עוד היום לפנות אל יועצת הלימודים שלנו, ולהבטיח את מקומכם לסמסטר הבא.