יועץ פרישה חיפה

המכללה לפרישה ולפיננסים, שמה לעצמה למטרה להכשיר אנשי מקצוע בתחום. בשנים האחרונות, פתחנו מרכזי לימוד באזור הצפון. לימודי יועץ פרישה בחיפה, הוא אחד מהמסלולים המעולים שלנו. מאות סטודנטים לומדים אצלנו בשלוחה של המכללה, ועשרות מצטרפים מדי שנה. 

ייעוץ פרישה מכשיר אתכם לתת שירות נוסף ללקוחות שלכם, ולהגדיל באופן משמעותי את ההכנסה. לצערנו העמלות של סוכני הביטוח ירדו בשנים האחרונות. עכשיו יש לכם הזדמנות להחזיר לעצמכם את אותה הכנסה, שהייתה לכם בעבר ואף להגדיל אותה.

אנחנו מלמדים בקורס ייעוץ פנסיוני שלנו את כל התחומים הנדרשים לייעוץ פרישה. התפקיד שלכם כיועצים הוא לספק ללקוחות שלכם כלים לתכנון נכון לשנים הבאות, ולשמור על אותה רמת חיים. כמו כן עליכם לעבור ביחד אתם על כל רשימת הצרכים שלהם, ולראות מהם סדרי העדיפויות הריאליים עבורם. יועצי פרישה חייבים לעבוד ביחד עם הלקוחות, ולייעץ להם בהתאם לצרכים שלהם. אצלנו במכללה אנחנו מכשירים יועצים מומחים היודעים איך לגשת לכל לקוח או לקוחה. 

יועץ פרישה חיפה

ייעוץ פרישה בכל שלב במהלך העבודה

ייעוץ פרישה מתבצע בכל שלב משלבי העבודה. כיום גם אנשים צעירים הנמצאים בתחילת דרכם, מתייעצים עם יועצים בכירים בנוגע לכספי הפנסיה והפיצויים. היועצים שלנו בוחרים עבור הלקוחות את מסלול הפנסיה האופטימאלי עבורם. היועצים בודקים מהו המסלול שבו הלקוח יוכל להפיק את המיטב מהכספים המופקדים, ומתכננים ביחד אתו את שלב היציאה לגמלאות. יועצי פרישה גם עוזרים ללקוחות שלהם למלא כל שנה דוח שנתי למס הכנסה. הם עובדים עם שכירים ועם עצמאים ומספקים עבורם שירות מקיף ומקצועי.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורס ייעוץ פרישה שלנו? מעוניינים להצטרף אלינו אל המכללה. אנחנו מזמינים אתכם עוד היום לפנות אל יועצת הלימודים שלנו. אנחנו כאן עבורכם בכל עת. אל תפספסו הזדמנות להרוויח הזדמנות להצלחה.