ייעוץ פרישה לימודים

ייעוץ פרישה מכין אתכם בצורה מלאה, לאחד המקצועות המבוקשים ביותר. כיום כל מי שיוצא לגמלאות זקוק לייעוץ מקצועי, בשביל לנהל כהלכה את כספי הפנסיה והפיצויים. בהתאם לכך הביקוש למקצוע רק עולה בהדרגה.

 אצלנו במכללה לפרישה ולפיננסים, אנחנו מכשירים מדי שנה עשרות יועצים מובילים, שמשתלבים בעבודה בצורה מלאה. מייד עם סיום קורס פרישה לגמלאות מקוון, תוכלו להתחיל לעבוד בתחום. רוב הסטודנטים שלנו הם אנשי שעובדים כבר כעצמאים, בעיקר בתחום הביטוח והפיננסים. בנוסף לכך, הסטודנטים מעוניינים להוסיף עוד נדבך לעסק הפרטי, ולהגדיל באופן הדרגתי את ההכנסה. 

כיום בעידן התחרותי של ימינו, ובעקבות המשבר של השנה האחרונה, רבים מבינים שהם חייבים להגדיל את מעגל הלקוחות. לימודי ייעוץ פרישה אצלנו במכללה, הוא פתרון מעולה עבורכם. אצלנו תקבלו את הכלים המתאימים, ואת כל הליווי הנדרש לאחר הלימודים. 

אנחנו מזמינים אתכם עוד היום, להצטרף אלינו לקהל הסטודנטים של המכללה. ביחד עם המרצים המעולים שלנו, כולם אנשי מקצוע שעובדים שנים רבות בתחום הביטוח ובתחומים משיקים, נכין אתכם כהלכה לשוק העבודה.

ייעוץ פרישה לימודים

מה לומדים בקורס?

בקורס נלמד באופן מעמיק על כל המוצרים הפנסיוניים, ועל אופן משיכת הכספים, של כל אחד מהם. בהתאם לך נתמקד בכל ענייני המיסוי הקשורים לכספי הפנסיה והפיצויים. נעבור על כל היבטי המיסוי הקשורים לעזיבת עבודה או פרישה, ונלמד על תכנון מס נכון בהתאם לכלכלת המשפחה. בנוסף לכך נבצע מחקר מקיף של כל היתרונות והחסרונות של משיכת כספי הפיצויים. במהלך הלימודים נתמקד בצרכי המשפחה, בדגש על פרישה מעבודה. לסיום נעבור על כל דיני הירושה, ונלמד לעומק את כל הרגולציות ודיני העבודה. כולל התמקדות מיוחדת בביטוח הלאומי.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הקורס שלנו? פנו אלינו עוד היום ליועצת הלימודים. אנחנו כאן עבורכם בכל עת.