יציאה לפנסיה מוקדמת

יציאה לפנסיה מוקדמת, היא החלטה כבדת משקל, בהתאם לכך יש לתכנן כהלכה את התהליך. יש לבדוק שהלקוח שומר על כל הזכויות שלו, והתשלומים המתקבלים, אכן מאפשרים לו לחיות חיים בכבוד. הדבר החשוב ביותר ביציאה לפנסיה מוקדמת, הוא שמירה על איכות החיים. על הפורשים לתכנן בצורה מדויקת את משיכת הכספים. על העובד לדאוג לניצול מירבי של כספי הפיצויים, ושל כל הכספים בקרנות הפנסיה השונות. בסופו של דבר, עליהם ליצור לעצמם הכנסה שוטפת למשך שנים רבות. 

גיל הפרישה בישראל לגברים הוא 67 שנים ועבור נשים גיל הפרישה עומד היום על 62 שנים. פרישה לפנסיה מוקדמת, מתבצעת בגיל 60 ובמקרים רבים מדובר ביוזמה של המעסיק. התשלומים עבור הפנסיה, יכולים להיות קטנים משמעותית מתשלומי גיל הפרישה הרגילה. לכן על הפורשים לבדוק האם זה כדאי עבורם לפרוש בגיל הנוכחי. על העובד לבצע חישוב משווה בין המשכורת אותה הוא מקבל, לבין הפנסיה החודשית הנכנסת לחשבון הבנק עד גיל הפרישה. בחלק מהמקרים העובד מקבל מענק פרישה ופיצויים, שעוזר לו להגדיל את ההכנסה החודשית. בכל מקרה השימוש בכספי המענק חייבים להיות מתוכננים מראש. 

בכל המקרים האלו, אנחנו ממליצים לעובד להתייעץ עם מומחה לפרישה, שיעזור לו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורו. לאחר קורס תכנון פרישה, מומחים לפרישה עושים עבור הלקוח את העבודה. המומחים מחשבים איך יראו השנים הבאות ולמה על הפורש לצפות.

יציאה לפנסיה מוקדמת

מומחה למיסוי ולפרישה

בשנים האחרונות מומחה למיסוי ולפרישה, הפך לאחד המקצועות המבוקשים ביותר. בהתאם לכך, במכללה שלנו יש לנו תוכנית מיוחדת של ייעוץ פרישה, עבור אנשים המעוניינים להתמקצע בתחום. הלימודים מתאימים במיוחד עבור עצמאים מתחום הביטוח או הפיננסים, המעוניינים להגדיל את ההכנסה. אנחנו עוזרים לכל הסטודנטים שלנו בסיום קורס יועץ פרישה, להשתלב בתחום בהצלחה. אצלנו תקבלו את כל הכלים המעשיים להשתלבות מהירה במעגל העבודה.