כמה עולה קורס מתכנן פיננסי

מתכננים פיננסיים עוזרים ללקוחות פרטיים ועסקיים, לתכנן בצורה מתאימה את כל העניינים הכלכליים. כמו כן, בעולם של ימינו, תכנון נכון של כלכלת המשפחה, מצריך הבנה של כל תשלומי המיסים בנושא פרישה מעבודה, וניצול של כספי הפנסיה והפיצויים. מתכננים פיננסיים חייבים להכיר את כל הנושא של תכנון פרישה, ולדעת איך לבנות עבור הלקוחות מסלול מתאים לחיים באיכות גבוהה.

קורס מתכנן פיננסי אינו מפוקח על ידי המדינה, לכן כל מכללה יכולה להציע מסגרת לימודים עצמאית. בהתאם לכך, המחירים של הקורסים השונים נקבעים בהתאם לשעות הלימוד, לחומר הנלמד, למרצים הנדרשים עבור קורס מתכנני פרישה ופרמטרים רבים נוספים.

במכללה שלנו לפרישה יש לנו קורס ייעודי עבור מתכנני פרישה, המאפשר לכם כמובן גם לעבוד בייעוץ פיננסי. הקורס שלנו מותאם במיוחד עבור אנשים מתחום הביטוח ותחומים משיקים, המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה. לימודי תכנון פרישה מקנים לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות בתחום, ומאפשרים לכם להוסיף עוד נדבך משמעותי לבית העסק.

כמה עולה קורס מתכנן פיננסי
לימודי תכנון פרישה וכלכלת המשפחה

פרישה היא תהליך מורכב הדורש תכנון מראש. בכל מקרה של יציאה ממעגל העבודה, בין אם מדובר בפנסיה מוקדמת, הגעה לגיל פרישה כמחויב בחוק, פיטורים או כל סיבה אחרת, תמיד כדאי לתכנן בצורה מתאימה את כל העניינים הכלכליים הנדרשים. בהתאם לכך, מתכנני פרישה לומדים לעומק את כל הנושא של מיסוי פרישה ומתמקדים בכלכלת המשפחה.

המטרה המוצהרת של קורס פרישה לפנסיה שלנו, הוא לאפשר לכם לעזור ללקוחות לשמור על אותה רמת חיים מלפני הפרישה. במהלך הקורס תרכשו כלים מעשיים לעבודה, ותלמדו את התחום מאנשי מקצוע שעובדים בו בפועל. אנחנו עובדים עם מרצים מעולים שבאים מן השטח. אנשי מקצוע עם ניסיון רב שנים בתחום הפרישה ובתחומים משיקים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.