לימודי ייעוץ פרישה

לימודי ייעוץ פרישה, מתאימים עבור אנשי מקצוע המחפשים להגדיל את ההכנסה. רבים מהסטודנטים אצלנו בקורס מתכנני פרישה, הם סוכני ביטוח שהעמלות שלהן נשחקו במהלך השנים. בעקבות הרגולציות והחוקים בתחום, ובעקבות התחרות הגדולה בעולם סוכני הביטוח, רבים מהם מוצאים את עצמם עם עמלות שנשחקות בהדרגה. כמובן שסוכני ביטוח עדיין מרוויחים יפה, ומצליחים להתפרנס בכבוד. אבל עם יוקר המחייה ועם עלייה ברמת החיים, רבים מהם מרגישים שהגיע הזמן לשדרג את המעמד המקצועי שלהם. בדיוק בשביל זה הסטודנטים שלנו לומדים ייעוץ פרישה כתוספת משמעותית לעסק הפרטי.

לימודי ייעוץ פרישה

מיסוי על פנסיה ועל כספי הפיצויים

לימודי ייעוץ פרישה, מספקים עבורכם כלים משמעותיים, לזיהוי ממוקד של צרכי הלקוחות. היועץ בונה ביחד עם הלקוח רשימה של כל היעדים, וביחד הם מתכננים את העתיד הכלכלי לשנים הבאות. התכנון הכלכלי, חייב לקחת בחשבון את כל צרכי כלכלת המשפחה, ואת המיסוי על כספי הפנסיה והפיצויים. 

במידה והלקוחות מושכים את הסכומים שהופקדו בחסכונות הפנסיוניים כקצבה, הם חייבים בתשלום של מס הכנסה. כיום ניתן לקבל פטור ממס על חלק מהקצבה. בהתאם לכך היועצים, ביחד עם הלקוח, בודקים את הזכאות שלכם לפטור, ואת האפשרות למשוך את הכספים. כמו כן גם המיסוי על כספי הפיצויים, משמעותי ביותר בנוגע לכל תכנון עתידי. לפני שמושכים את כספי הפיצויים, יש לברר לעומק את כל תשלומי המיסים.

אצלנו במכללה, אנחנו מעניקים לכם הכשרה מלאה בתחום. בנוסף לכך, אנחנו מתמקדים במיוחד בכלכלת המשפחה, ובמתן ייעוץ אישי לכל לקוח או לקוחה. בקורס תכנון פרישה מקוון שלנו מלמדים טובי המרצים בתחום, כולם אנשי מעשה מהשורה הראשונה. בהתאם לכך, אנחנו מתמקדים בהכשרה מקצועית, שתוביל אתכם להשתלבות מהירה במעגל העבודה. 

מעוניינים בפרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצת הלימודים שלנו.