לימודי תכנון פרישה לפנסיה

ייעוץ בנושא פרישה הוא רלוונטי לכל מי שנמצא בשוק העבודה כיום, בכל גיל, והוא מסייע לבחור את המסלול הנכון, להבין שיש כספים בקופות שונות, להוזיל את עלויות המס ועוד. הנושא לא רלוונטי רק למי שפורש, אלא למי שעובר בין עבודות, או מפוטר מהעבודה שלו. ייעוץ פרישה הוא תחום שאינו עבר רגולציה בישראל, ולכן כל אחד יכול לייעץ, אם יש לו את הידע המתאים. במכללה המקצועית של אורין שפלטר, שהיא המכללה המובילה בישראל בתחום הכלכלה, מציעים לימודי תכנון פרישה לפנסיה ברמה גבוהה, אשר פונים לאנשי מקצוע כמו יועצי מס ויועצים פנסיוניים, רואי חשבון וגם סוכני ביטוח. אותם אנשים יכולים להגדיל את הידע שלהם בתחום ולהתחיל לייעץ בתחום שהוא מאוד רווחי, ואף מהווה סוג של שליחות.

במערך הלימודים של אורין שפלטר אפשר ללמוד את התחום בצורה מקיפה, כולל ההיבט הרגולטורי של הפקדות לקופות גמל, אשר רלוונטי לכל אדם בשוק התעסוקה של ישראל. כל עובד בישראל מפריש לקופות הגמל, על פי תיקון  190 לחוק, אשר נוסח בשנת 2012 לפקודת מס הכנסה, ומטרתו הייתה להחזיר את אטרקטיביות החיסכון באמצעות קופות הגמל, ולעודד את האזרחים בכלל, ואת הגמלאים בפרט, להפקיד את הכספים שחסכו לאורך השנים בקופות הגמל ולמשוך אותם בכל עת.

שליחות למען לקוחות

התיקון מועיל להרבה מאוד אנשים, בשלבים שונים של החיים, אך במיוחד לגמלאים. לא כולם מודעים להטבות של התיקון, ומדובר בנושא שיכול לתת ערך מוסף להרבה מאוד לקוחות, וכתוצאה מכך, בא לידי ביטוי בצורה משמעותית בקורסים האיכותיים של אורין שפלטר. הלימודים רלוונטיים להרבה מאוד אנשי מקצוע שרוצים להועיל ללקוחות שלהם בסוג של שליחות, ולעזור להם בתכנון פרישה לגמלאות ולמקסם את קרנות הפנסיה על שלל האלמנטים השונים שלהם.