לימודי תכנון פרישה מחיר

אנשים חוסכים ועובדים קשה כל החיים כדי לפרנס את עצמם מצד אחד, ובנוסף, לאגור מספיק כסף גם כאשר מגיע הזמן לפרוש. גיל הפרישה הוא 67 אצל גברים ו-62 אצל נשים, אך זה כמובן נתון לשינוי בכל מיני דרכים, חשוב לדעת שכל פעולה משפיעה על החיסכון לפנסיה בצורה כזו או אחרת, גם פעולה שנראית ללא קשר ישיר, כמו פיטורין ומעבר לעבודה אחרת. הבעיה היא, שהעניין כלל לא פשוט והפרשות פנסיוניות נעשות בצורות שונות לאורך השנים.

בכל מה שקשור למסלולי פנסיה, ניתן לשנות את אופי ההפרשה, לשלם דמי ניהול שונים ולעשות הרבה מאוד פעולות שיכולות לעזור לנו או לפגוע בנו, אך רוב האנשים פשוט לא מודעים לכך. כאן נכנסים לסיפור יועצי הפנסיה ומתכנני הפרישה המוסמכים, שיודעים לכוון אנשים אל עבר מסלולי הפנסיה הנכונים, שיכולים לחסוך הרבה מאוד כסף. לכל סוג של הכנסה, כאמור, יש השפעה על נושא הפנסיה, כולל קצבת זקנה לאנשים שנשארים בשוק העבודה. כדי לשלם את מינימום המס האפשרי, לרוב צריכים עזרה מקצועית, כדי לבצע מבחן הכנסות בצורה נכונה, ולראות איך אפשר לקבל את מקסימום הסכום בנטו.

להקיף את הנושא

ייעוץ פרישה הוא תחום מורכב שאינו מעוגן רגולטרית, ומרבית אנשי המקצוע שעוסקים בו, לא מודעים לכל ההיבטים שלו. במכללת אורין שפלטר מציעים כיום קורס מתכנני פרישה מקצועי, שעוזר להשיג את כל המידע, ולעסוק בתחום בצורה מקצועית יותר. בנושא של לימודי תכנון פרישה מחיר הוא פקטור חשוב, אך כל השקעה פה, מכיוון אנשי מקצוע כמו יועצי מס ורואי חשבון, יכולה להחזיר את עצמה בקלות, עם אפשרות לייצר קליינטורה גדולה ואיכותית, בסיום קורס של 30 שיעורים, שמקיף את הנושא מא’ ועד ת’.