מיסוי מענק פרישה

מענק פרישה משולם לעובד על ידי המעביד. המענק הוא סכום חד פעמי. המענק משולם בעת פיטורין, בעת התפטרות או בזמן הפרישה לגמלאות. כל זאת בהתאם להסכם בין העובד למעביד. אין שום חובה במסגרת החוק לשלם לעובדים את המענק. המענק שמשולם לעובד, יכול להיות פטור ממס בחלקו או במלואו. בכל מקרה נתון על העובדים להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום, בשביל לדעת מהן הזכויות המגיעות להן במסגרת החוק. יועצי פרישה עוזרים לפורשים לתכנן נכון את תשלומי המיסים על הכספים באופן אחראי, ומסייעים בחישוב מענק הפרישה שמגיע לשכיר שעבד במשך שנים במקום עבודתו וכעת הגיע לגיל פרישה ומעוניין לבצע אותה.

 

מענק פרישה הוא בעצם מענק כולל, שמכיל בתוכו את פיצויי הפיטורין, פדיון חופשה משפחתית, פדיון דמי הבראה ועוד תשלומים רבים נוספים. בהתאם לכך, תכנון ארוך טווח יכול לחסוך לפורשים, עשרות אלפי שקלים בחשבון הסופי. כמו כן, עזרה מקצועית יכולה לעזור ללקוחות לתכנן נכון את כלכלת המשפחה. לדאוג לסדר העדיפויות הריאלי ולתכנן בצורה מתאימה את העתיד לעשרים השנים הבאות לפחות. 

אנשים שאינם אנשי מקצוע, לא יכולים להתמודד עם שטף המידע הנדרש ועם המומחיות הספיצפית לתחום. פרישה היא עסק מורכב, הדורש ידע במיסוי ובתחומים רבים נוספים. לכן הפנייה לגורם מקצועי, היא האופציה היעילה ביותר והמשתלמת ביותר עבור הפורשים. 

לימודי ייעוץ פרישה

במכללת אורין שפלטר, אנחנו מכשירים כבר שנים יועצי פרישה לעבודה עם לקוחות. היתרון הגדול שלנו כמכללה, הוא הניסיון רב השנים וכמובן המרצים המעולים והמובילים בתחומם במשק. בקורס לימודי תכנון פרישה של מכללת Os Experts תקבלו ארגז כלים וידע מעשי בתחום מבוקש ומשגשג כמו ייעוץ הפרישה. אנחנו עובדים עם טובי המרצים כל אחד מהם מומחה בתחומו. מלמדים בהסמכה מומחים לדיני עבודה ומקצוענים פנסיוניים, בנוסף למתכנני פרישה ואנשי פיננסים מהטובים ביותר בתחום. הצוות המיומן והמקצועי שלנו, עומד לרשות הסטודנטים בכל עת. בנוסף לכך אנחנו משיקים תוכנית לימודים מקיפה, המכשירה אתכם לעבודה מיידית הכוללת תוכניות ליווי לעיסוק בפרקטיקה. 

 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.