מחשבון מס הכנסה לפנסיונרים

בעת עזיבת מקום או עבודה או במהלך היציאה לגמלאות, כדאי מאוד לבצע את כל חישובי המס הנדרשים, לפני כל קבלת החלטה בנוגע לניצול הכספים. בהתאם לכך, מחשבון מס הכנסה עבור פנסיונרים, מאפשר לפורשים ממעגל העבודה לחשב את שיעור המס על כספי הפנסיה והפיצויים.

לרשות הפורשים עומדות שלוש אופציות, למשוך את כל הכספים כעת, להשאיר את כל הכספים כולל כספי הפיצויים לצורך קצבה חודשית או לנצל חלק מהכספים כקצבה ואת שאר הכספים, כספי הפיצויים ותגמולים נוספים, למשוך מיידית. בשביל לא לשלם מס מיותר, כדאי להיעזר בסימולטור מס הכנסה המיועד עבור פרישה ומעבר של מקום עבודה.

מחשבון מס הכנסה לפנסיונרים
מס הכנסה על פנסיה חודשית

רבים מהעובדים במשק, לא מודעים לכך אבל הם יצטרכו לשלם מס הכנסה על תשלומי הפנסיה החודשית. התשלום מתבצע בהתאם למדרגות מס הכנסה. במקרים מסוימים ניתן לקבל פטור ממיסוי על חלק מהכספים. לכן, בשביל לנצל בצורה הטובה ביותר את כל הזכויות המגיעות לעובדים במסגרת החוק, רבים מהם פונים למתכנני פרישה מקצועיים.

תכנון פרישה עוזר ללקוחות לנהל את כספי הפנסיה והפיצויים בצורה חכמה, ולשמור על אותה רמת חיים מלפני הפרישה. מתכנני פרישה הם אנשי מקצוע מהתחום הפיננסי והפנסיוני, שעברו הכשרה מיוחדת לעבודה בתחום. יועצי פרישה נותנים ללקוח שירות מקיף ומקצועי וחוסכים עבורם בתשלומי מס מיותרים.

איפה לומדים תכנון פרישה?

תכנון פרישה לומדים במכללות השונות ברחבי הארץ. במהלך הלימודים תרכשו כלים מעשיים שיעזרו לכם לתת ללקוחות את השירות המקיף ביותר בתחום.

במכללה שלנו מבית אורין שפלטר, אנחנו מלמדים קורס תכנון פרישה לפנסיה מקיף ויסודי. במהלכו תבינו מהם המוצרים הפנסיוניים הנמצאים בשוק, ואיך ניתן למשוך את הכספים מכל מוצר. כמו כן, תלמדו את כל ענייני מיסוי פרישה ותתנסו בהתאמת בין ייעוץ פרישה לכלכלת המשפחה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.