מיסוי גיל פרישה

מיסוי על כספי פרישה, הוא נושא הדורש עיון רב. רבים מהפורשים, אינם מודעים למיסים על הכספים השוטפים של הפנסיה, ועל המיסוי על כספי המשיכה של הפיצויים. במקרים מסוימים, אם נערכים לעניין בצורה נכונה, ניתן לחסוך אלפי שקלים על תשלומי מיסים. בשביל לעשות זאת כהלכה על הפורשים לפנות לייעוץ מקצועי. 

בעידן המודרני, אנשים לא יכולים לנהל בעצמם את כספי הפנסיה והפיצויים והם זקוקים לעזרה מבעל מקצוע. בנוסף לכך, אנשים רבים מתחילים לתכנן את היציאה לגמלאות עוד בגיל צעיר. לכן קהל היעד של היועצים רק הולך וגדל בהדרגה. קורס תכנון פרישה דיגיטלי מתאים בעיקר עבור סוכני ביטוח, יועצים פנסיונים, רו״ח ויועצי מס , המעוניינים להגדיל את ההכנסה שלהם. היועצים עוזרים ללקוחות לחסוך בתשלומי המיסים ומספקים להם ייעוץ מקצועי ואישי. 

מיסוי גיל פרישה

מיסוי על כספי הפנסיה והפיצויים

לאחר תיקון 190 לפורשים משנת 2012 במידה והלקוחות מעוניינים למשוך את כל כספי הביטוח הפנסיוני במזומן, דין הכספים הוא כדין כספי פיצויים ותגמולים. כל כספי התגמולים פטורים ממס. אבל כספי הפיצויים חייבים במס הכנסה, בהתאם לדרגות הפטור השונות. במידה והפורשים מעוניינים למשוך את הכספים כקצבה, עליהם לדעת שיש חובת מס על הכספים כאילו מדובר בהכנסה רגילה . עבור כספי הפנסיה הנמשכים כקצבה, ישנו פטור ממס הכנסה בשיעור של 49% מהקצבה המזכה, שאר הכספים חייבים במס. במידה ומדובר בפרישה מוקדמת יש לדון בעניין בנפרד. 

במכללה לפרישה ולפיננסים אנחנו מכשירים אנשי מקצוע מעולים, שעוזרים ללקוחות לטפל בכל הנושא של המיסוי על הכספים. הלימודים אצלנו במכללה, מכינים את הסטודנטים שלנו ישירות למעגל העבודה. בהתאם לכך כל המרצים שלנו הם אנשי מעשה מובילים בתחומם, בעלי ידע נרחב בתחום. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו? רוצים להירשם עוד היום לסמסטר הבא? פנו אל יועצת הלימודים שלנו. אל תפספסו הזדמנו להרוויח הזדמנות לעבוד באחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה.