מיסוי כספי פרישה

יציאה לפנסיה היא מאורע משמעותי עבור רבים מאיתנו. פורשים רבים מתמודדים לאחר היציאה לגמלאות עם ניהול הכספים. במהלך השנים צברו רבים מהעובדים כספים בקרנות פנסיה והשתלמות. בנוסף לכך בזמן היציאה ממעגל העבודה, העובד מקבל פיצויי פרישה חייבים במס שניתן לבדוק בסימולטור מס הכנסה. מיסוי כספי פרישה דורש שיקול דעת מעמיק והבנה של החוק. בהתאם לכך רק איש מקצוע מיומן, מומחה לפרישה, יכול לנהל עבור הגמלאים את הכספים כהלכה.

המטרה של קורס תכנון פרישה מקוון היא לספק לפורש את אותה איכות חיים. לאחר היציאה לגמלאות יש לנהל את הכספים בצורה שתאפשר לעובדים לשלם מינימום מס. לכן חיסכון מקסימלי בתשלומי המיסים הוא המטרה הראשונה של הייעוץ. בהתאם לכך היועץ בונה תוכנית כלכלית מפורטת שתעזור ללקוח לנהל חיי שגרה ברמה גבוהה. את הכספים שנחסכו על מיסים מיותרים ניתן להשקיע באיכות חיים, טיולים, בילוי עם המשפחה והילדים ובעיקר עם הנכדים.

 

מיסוי כספי פרישה

 

משיכת כספים ותשלומי המס הנדרשים

אחת האופציות העומדות לפני הפורשים היא משיכת הכספים. כספי הפיצויים והתגמולים העומדים לרשות העובד. עד לסכום מסוים ניתן למשוך את הפיצויים ללא תשלום מס. מעבר לסכום הקבוע בחוק, תשלום המיסים מתבצע בהתאם למדרגות מס. משיכת כספי תגמולים שלא בזמנם, כרוכה במיסים גבוהים שניתן לחסוך אותם באמצעות ייעוץ נכון. יועצי מס מומחים לפרישה, חוסכים כל שנה עשרות אלפי שקלים עבור הלקוחות שלהם. במקרים מסוימים במקום לשלם מס של 35% על כספי התגמולים ניתן לשלם 5% בלבד. כל זאת אם יודעים את החוק ואת ההגדרות המתאימות.

יועצי מס, רואי חשבון וסוכני ביטוח המתמחים בייעוץ פרישה עוזרים לאלפי לקוחות לחסוך בתשלומי המיסים. בהתאם לכך היועצים מקבלים שכר הוגן עבור עבודתם. הוספת ייעוץ פרישה לעסק הפרטי, משדרגת בצורה משמעותית את השכר החודשי. רבים מאנשי המקצוע הפיננסי פונים בשנים האחרונות לאפיק הנוכחי. ייעוץ פרישה ועזרה ללקוחות בטיפול בכספים שנצברו במהלך השנים. בנוסף לכך היועצים מתמחים בכלכלת הפורש ומשפחתו ומספקים למבוטח רשת ביטחון כלכלית לשנים הבאות.