מיסוי קצבאות פרישה

כספי הפיצויים והתגמולים שלנו השמורים בקרנות פנסיה, קופות גמל וחברות ביטוח מופקדים במסלולים שונים. במסגרת קרנות פנסיה אי אפשר להפקיד את כספי הפיצויים ללא התגמולים. לעומת זאת את כספי התגמולים ניתן להפקיד בנפרד. בזמן היציאה לגמלאות או עזיבת מקום עבודה, נאלצים עובדים רבים לשלם מיסים על הכספים. בהתאם למסלול שבחר העובד בעזרת יועץ מיסוי פרישה במהלך השנים, פנסיוני, קופות גמל או חברות ביטוח, הוא נדרש לשלם תשלומים חודשיים שונים. בנוסף לכך בכל מסלול יש יתרת צבירה שונה בגיל פרישה. לכן התשלומים על המיסים ועל משיכת הכספים תלויים במסלול שבחר העובד.

מיסוי קצבאות פרישה כולל בתוכו את כל התשלומים עבור כספי הפנסיה והפיצויים. כל הקצבאות שנצברו במהלך השנים וכעת על העובד לדעת איך לנהל אותם כהלכה. בגלל המורכבות של המיסוי על הקצבאות השונות, יש לפנות לייעוץ מקצועי בתחום. יועצי פרישה מוקדמת מומחים עוזרים לפורשים לנהל את כספי הפיצויים והתמלוגים. כולל חישוב של כל תשלומי הפנסיה והמיסים הנדרשים.

מיסוי קצבאות פרישה

ייעוץ פרישה וניהול נכון של כלכלת משפחה – הפורש לגמלאות

המכללה שלנו לפרישה ופיננסים מכשירה סוכני ביטוח, יועצי מס, רואי חשבון ועובדים נוספים מהתחום הפיננסי והפנסיוני כיועצי פרישה. במהלך הקורס נלמד על כל המוצרים הפנסיוניים ודרכי המשיכה שלהם. כמו כן נבין את כל ענייני המיסוי הנדרשים בעקבות עזיבת מקום עבודה או יציאה לגמלאות. במהלך הלימוד נחקור לעומק את צרכי משפחת הפורש. באמצעות ניתוח של תיאורי מקרים ניישם הלכה למעשה את החומר הנלמד. ייעוץ פרישה למורים וניהול נכון של כלכלת הפורש ומשפחתו, מאפשר למאות ואלפי פורשים בכל שנה, לצאת בכבוד ממעגל העבודה. הייעוץ שלכם שווה המון כסף ליוצאים לגמלאות. לפיכך התשלום המתקבל על העבודה הוא בהתאם. לאחר הקורס תוכלו לשלב את התחום עם העיסוק המרכזי שלכם ולהגדיל את מקורות ההכנסה.