נוסחת הקיזוז החדשה

נוסחת הקיזוז החדשה נועדה עבור חישוב הפטור ממס הכנסה, עבור מי שהגיע לגיל פרישה. בהתאם לתיקון 190 חוק לפקודת מס הכנסה, המדינה מעודדת את הפורשים לא למשוך את הכספים עבור מענק פרישה, בשביל להגדיל את הקצבה החודשית שלהם בזמן היציאה לגמלאות. בהתאם לכך, המדינה מעודדת את הפורשים להעדיף קצבה גדולה יותר עם הגעתם לגיל פרישה, והיא עושה זאת באמצעות הטבות מס הניתנות עבור אי משיכת הכספים. נוסחת הקיזוז, נוסחת השילוב החדשה, מאפשרת לחשב את ההפחתה מן הפטור על הקצבה, בעקבות משיכה של כספי מענקים שקיבלו הפורשים במהלך העבודה.

בשביל להגיע להחלטה נכונה בנוגע לכספי הפנסיה והפיצויים, ולדעת האם כדאי למשוך את הכספים או להשאיר אותם לצורך הגדלת הקצבה בעתיד, כדאי מאוד להתייעץ עם מומחים למיסוי ופרישה. כל קבלת החלטה בנידון היא קריטית עבור שמירה על איכות חיים גבוהה לאחר הפרישה, וניהול נכון של כלכלת המשפחה. בהתאם לכך, מתכנני פרישה יושבים ביחד עם הלקוח ועוברים איתו על כל האופציות העומדות בפניו למשיכת הכספים, ומבצעים עבורו את החישובים הנדרשים לצורך הפטור ממס הכנסה.

נוסחת הקיזוז החדשה
תכנון פרישה וכלכלת המשפחה

אחד הדברים המשמעותיים ביותר בכל הנוגע לתכנון פיננסי לקראת הפרישה, הוא כלכלת המשפחה. מתכנני פרישה שלומדים את המקצוע חייבים, מעבר לידע התיאורטי הנדרש, לדעת איך לכוון את התקציב המשפחתי של הלקוח למקום הנכון. בהתאם לכך, בתוכנית הלימודים שלנו במכללה לפרישה ופיננסים, אנחנו שמים דגש מיוחד על הנושא ומעניקים לכם כלים פרקטיים לעבודה עם לקוחות. תוכנית קורס תכנון פרישה שלנו מתאימה במיוחד עבור אנשי מקצוע מהתחום הפנסיוני והפיננסי, שמעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.