סימולטור החזרי מס

החזרי מס עבור שכירים מתבצעים מדי שנה על ידי מס הכנסה. בכל מקרה נתון שבו העמית רוצה לדעת האם הוא זכאי להחזר, הוא יכול להיעזר בסימולטור החזרי מס לצורך ביצוע הבדיקה. כל שינוי במצב המשפחתי או בהשכלה האקדמית והמקצועית, יכול לזכות את העובדים בהחזרי מס שנתיים. בהתאם לכך, צריך למלא את הטופס המתאים ולבדוק לעומק הם התנאים הנדרשים עבור ההחזר הספציפי.

רבים מהשכירים במשק מעדיפים בכל הנושא של החזרי מס, ומיוחד בנוגע לפרישה ממעגל העבודה, להתייעץ עם מומחים לפרישה. מומחה למיסוי ופרישה, עוזר ללקוחות לנהל בצורה הנכונה את כל החסכונות הפנסיוניים.

 לאחר קורס פרישה לפנסיה מומחים למיסוי ופרישה, עוזרים ללקוחות לעבור על כל הכספים שברשותם, ולראות אם הם זכאים להחזרי מס. בנוסף לכך הם בודקים, האם כדאי ללקוח לנהל את כספי הפנסיה והפיצויים במסלול בו הם מנהלים אותו כעת.

מתכנני פרישה מקצועיים הם בדרך כלל רואי חשבון, יועצי מס ואנשי מקצוע נוספים בתחום הפנסיוני והפיננסי, שהוסיפו תכנון פרישה לעסק הפרטי. במכללה שלנו לפרישה ופיננסים אנחנו מכשירים מדי שנה יועצי פרישה לעבודה עם לקוחות. אצלנו תרכשו את כל הכלים הנדרשים עבור עבודה בתחום, ותתנסו בעבודה מקצועית תוך כדי הלימודים.

סימולטור החזרי מס

הסמכה בתכנון פרישה

הסמכה בתכנון פרישה כוללת ארבע תחומי לימוד מרכזיים. בשלב הראשון תבינו את כל המוצרים הפנסיוניים ותלמדו על אופן משיכת הכספים מכל מוצר. לאחר מכן נלמד על כל ענייני המיסוי הקשורים לפרישה, ונמשיך עם לימוד מעמיק של כלכלת המשפחה. החלק הרביעי מתמקד בכל דיני העבודה הקשורים לתחום. תכנון פרישה מאפשר לכם להוסיף עוד נדבך מרכזי לעסק הפרטי שלכם, ולהגדיל בצורה משמעותית את ההכנסה. קורס מיסוי פרישה מתאים עבור רואי חשבון, יועצי מס ואנשי מקצוע נוספים מהתחום הפיננסי והפנסיוני.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.