סימולטור פרישה פנסיה צוברת

החסכונות הפנסיוניים מאפשרים לאנשים שהגיעו לגיל פרישה, לצאת לגמלאות בכבוד ולשמור על רמת חיים גבוהה. התשלומים לפנסיה עבור השכירים במשק, מופקדים על ידי המעביד לביטוח פנסיוני או ביטוח מנהלים. עצמאים יכולים להפקיד בעצמם את הכספים לקופות גמל או לביטוח מנהלים.

פנסיה צוברת משולמת למבוטח כאשר הוא מגיע לגיל פרישה. הפנסיה מבוססת על צבירת כספים של העמית בקרנות הפנסיה החדשות, ביטוחי מנהלים או בקופות הגמל. הפנסיה הצוברת כוללת את הרווחים שנצברו במהלך השנים בערוצי ההשקעות השונות. הלקוח יכול לבחור את מסלולי ההשקעה המתאימים לו, אג”ח או מניות או כל השקעה אחרת בהתאם לשיקול הדעת האישי שלו.

סימולטור מענק פרישה עבור פנסיה צוברת מאפשר לעמיתים, לחשב את הסכום החודשי אותו הם יקבלו לאחר פרישה ממעגל העבודה. אבל, הדרך הטובה ביותר להתכונן ליציאה לגמלאות, היא על ידי ייעוץ מקצועי של יועצי פרישה מומחים למיסוי. היועצים עוזרים ללקוחות לנהל את כל כספי הפנסיה והפיצויים, ומספקים להם תמונת מצב מלאה של הכספים הנמצאים בקופות השונות.

סימולטור פרישה פנסיה צוברת

הכשרה לעבודה כיועצי פרישה

המכללה לפרישה ולפיננסים, מציעה עבורכם קורס שמכין אתכם בצורה מלאה לעבודה כיועצי פרישה. בהתאם לכך, לימודי תכנון פרישה לפנסיה מתמקדים בצד המעשי של המקצוע, ומקנים לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות. אצלנו תתנסו בכל רבדי המקצוע, כולל סקירה מקיפה של כל המוצרים הפנסיוניים ואופן השימוש בכל אחד מהם. בנוסף לכך, אנחנו מתמקדים בכלכלת המשפחה ולימוד מעמיק של כל דיני העבודה הנדרשים לצורך הכשרה בתחום. אנחנו עובדים עם טובי המרצים אנשי מקצוע בתחום הפרישה ובתחומים פיננסים מקבילים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? רוצים לקבל את הסילבוס המלא של הקורס? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.