פטור על קצבה מזכה

קצבה מזכה ניתנת על ידי המעביד או במסגרת קופת גמל. בהתאם להגדרה של רשות המיסים בישראל, על הפורשים לשלם מס על הקצבה המזכה. אבל, ניתן לקבל פטור על קצבה מזכה כאשר מגיעים לגיל פרישה או בעקבות פרישה מוקדמת מעבודה עקב נכות. פטור ממס על הקצבה נכון לשנת 2022 עומד על 4,503 ש”ח. בשביל לקבל את הפטור צריך למלא טופס 161א או טופס 161ח. בכל מקרה נתון בו העמיתים מעוניינים לדעת מהן הזכויות המגיעות להן במסגרת החוק, עדיף כמובן להתייעץ עם מומחה למיסוי פרישה.

מתכנני פרישה יושבים ביחד עם הלקוח ובודקים את כל ההפקדות הפנסיוניות שלו ואת הזכאות להנחות במס הכנסה. תפקידם של המתכננים הוא לאפשר לפורשים לצאת ממעגל העבודה בצורה מכובדת, תוך שמירה על אותו אורח חיים מלפני הפרישה.

לימודי ייעוץ פרישה מתאימים במיוחד עבור סוכני ביטוח, רואי חשבון, יועצי מס ואנשי מקצוע נוספים בתחום הפנסיוני והפיננסי שמעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה. במכללה שלנו לפרישה ופיננסים מבית אורין שפלטר, יש לנו מסלול לימודים מקיף המכין אתכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות. אצלנו תלמדו על כל מסלולי הפנסיה הנמצאים כיום בשוק ועל מיסוי פרישה, ותתנסו בפועל בעבודה תוך כדי הלימודים.

פטור על קצבה מזכה

תוכנית לימודים והכשרה בתכנון פרישה

OS-Experts מכשירה אתכם לעבודה בכל רבדי המקצוע, הכוללים את כל היבטי המוצרים הפנסיוניים ואופן משיכת הכספים מכל מוצר. במהלך ההכשרה שלנו אנחנו מתמקדים בשילוב בין הצד התיאורטי למעשי, תוך הקניית כלים פרקטיים לביצוע תכנון המס המתאים עבור הלקוחות. בנוסף לכך, אנחנו מלמדים בקורס תכנון פרישה שלנו את כל הנושאים המקיפים הקשורים לתחום, כגון דיני עבודה וכלכלת המשפחה. המכללה שלנו מספקת את ההכשרה המקיפה ביותר ומעניקה לכם יתרון משמעותי במציאת לקוחות חדשים לבית העסק.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.