פיצויי פרישה לפנסיה

לאחר היציאה לגמלאות בהתאם להסכם בין המעסיק לעובד, המעביד משלם לעובד מענק פרישה. פיצויי פרישה עשויים להיות פטורים ממס הכנסה, אך יש לברר זאת עם יועץ מס מומחה לפרישה. למעביד אין חובה לשלם לעובד מענק פרישה. מענק עבור פרישה משולם בעת פיטורים, התפטרות ויציאה לגמלאות. בנוסף לכך העובד מקבל מענקים נוספים עם סיום העבודה. המענקים כוללים, פיצויי פיטורין, דמי הבראה ועוד תשלומים אחרים שנצברו במהלך שנות העבודה. את הטיפול בכספים מבצעים אצל יועצי פרישה מומחים.

מומחה לפרישה בודק עבור הלקוח מהם התשלומים המגיעים לו כחוק. במהלך הבדיקה הוא מברר האם על משיכת הכספים על העובד לשלם מס. ייעוץ פרישה עוזר לפורשים לנהל את ההכנסה בדרך היעילה ביותר עבורם כמו להחליט איך לבצע את פריסת מענק פרישה. היועץ עוזר ללקוחות לתכנן נכון את צורכי הפורש ומשפחתו לשנים הבאות.

 

פיצויי פרישה פנסיה

 

הוספת ייעוץ פרישה להגדלת ההכנסה

יועצי מס, רואי חשבון וסוכני ביטוח, שעובדים גם כיועצי פרישה, מוסיפים עוד נדבך לעסק הפרטי שלהם. היתרון הגדול הוא שכעת הם יכולים לתת שירות נוסף ללקוחות קיימים. במקום שהלקוחות שיצאו לפנסיה יחפשו איש מקצוע מתאים לניהול הכספים, סוכני הביטוח או יועצי המס יכולים להמשיך לעבוד עם אותם לקוחות ולעזור להם עם חוזר מס הכנסה למשל. הוספת ייעוץ פרישה לעסק הפרטי שלכם, פרושה הגדלת ההכנסה בצורה משמעותית.

המכללה שלנו מכשירה מדי שנה עשרות יועצי פרישה מומחים. כל הבוגרים שלנו, מכל רחבי הארץ, מצליחים להשתלב בהצלחה בתחום. המרצים שלנו הם אנשי מקצוע מעולים ומובילים בתחומם בארץ שעובדים בפרקטיקה כיועצי פרישה. בהתאם לכך אנחנו דוגלים בלימוד מכוון לעשייה. בסופו של יום הסטודנטים שלנו הם אנשים עובדים. עלינו להתאים עבורם את תכנית הלימודים. לכן המיקוד חייב להיות מדויק ומכוון לתעסוקה. אין לנו זמן לאבד זמן על שיעורים לא אפקטיביים ולא יעילים.