פריסת מס שבח

מס שבח הוא המס המשולם על רווחים ממכירת דירה. אבל, רק מי שבבעלותו יותר מדירה אחת, נדרש לשלם את המס. כל מי שיש בבעלותו יותר מדירה אחת צריך לשלם 25% על רווחי המכירה. לשם התשלום של המס על המוכר למלא דוח מפורט לרשות המיסים, הכולל את כל הפרטים על המכירה.

פריסת מס שבח מאפשרת למוכרים לחסוך בתשלומים הנדרשים על המכירה. כאשר מגישים בקשה לפריסת מס שבח, בעצם מבקשים לפרוס את המס המוטל על השבח על פני ארבע שנים. השנה האחרונה היא השנה שבה נמכרה הדירה. את כל הפרוצדורות הנדרשות כדאי לבצע בעזרת יועץ פרישה מס מומחה למקרקעין, שעוזרים ללקוחות לנהל את המכירה ולממש את כל ההטבות המגיעות להם במסגרת החוק.

אחד המקרים שבהם נתקלים במיסוי של מס שבח, הוא במקרה של פרישה ממעגל העבודה. בעקבות הפרישה ניתן להקטין את התשלום על מס שבח, ובשביל לעשות זאת צריך לנהל בצורה מתאימה את כל ענייני המיסוי על החסכונות הפנסיוניים. זאת ניתן לעשות בעזרתם של מומחים למיסוי ופרישה, שיודעים איך להתנהל בצורה נכונה מול רשויות המיסים.

פריסת מס שבח
מומחים למיסוי ופרישה

מתכנני פרישה, עוזרים ללקוחות לנהל את כל החסכונות הפנסיוניים שלהם. בהתאם לכך, הם נדרשים להיכרות מעמיקה עם כל מסלולי הפנסיה הנמצאים כיום בשוק. במכללה שלנו לפרישה ופיננסים, אנחנו מכשירים מדי שנה אנשי מקצוע מהתחום הפנסיוני והפיננסי, כיועצי פרישה. תוכנית תכנון פרישה לימודים און ליין מקיפה שלנו, מתמקדת בנוסף לתחום הפרישה בכל הנושאים המרכזיים הקשורים לתחום. אצלנו תלמדו על כלכלת המשפחה ועל ניהול נכון של כל החסכונות הפנסיוניים לטובת הלקוח.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה, פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.