פרישה מדומה המשך עבודה לאחר גיל פרישה

פרישה מדומה, המשך עבודה לאחר גיל הפרישה לפנסיה, הפכה בשנים האחרונות לאופציה מועדפת עבור רבים מהפורשים. ישנם פורשים שסכום הפנסיה החודשית שלהם אינו מספיק עבור חיים בכבוד, לצערנו מקרים כאלו הם כבר חלק משגרת חיינו, בעקבות יוקר המחייה והחובות שנצברו במהלך שנות העבודה, רבים מחפשים השלמת הכנסה לאחר יציאה לגמלאות.
פורשים אחרים שמעוניינים להמשיך לעבוד ואינם רוצים לשבת בבית, הם בעלי הכנסה מספיקה בשביל לחיות בכבוד. לחלק מהפורשים יש מספיק כסף בשביל לעשות כל מה שחלמו עליו במהלך שנות העבודה, אבל למרות זאת הם מעדיפים לעבוד כמה שעות ביום, בשביל לשמור על שגרה בריאה, לפגוש אנשים, לקום בבוקר ולדעת שיש לפניהם משימה לעשות.
עבור חלק מהפורשים עבודה בזמן הפנסיה היא מקור לביטחון חברתי ולתחושה של מסוגלות, כמה שעות ביום בעבודה שאינה מצריכה מאמץ פיזי רב יכולה להיות עבורם קרש הצלה.

חיפוש עבודה לאחר גיל פרישה

בעולם של ימינו חיפוש עבודה לאחר גיל פרישה, יכול להיות עניין מורכב עבור רבים מהפורשים. אחרי שנים רבות באותו מקום עבודה, לצאת פתאום אל השוק זה לא עניין פשוט. צריך לדעת איך לחפש בצורה נכונה ומדויקת בין האתרים השונים באינטרנט את המודעות המתאימות, צריך לשלוט ברשתות החברתיות שם נמצא עיקר המידע. בעולם מתקדם טכנולוגית, צריך לדעת מהם הערוצים המתאימים לחיפוש ואיך לסנן את המידע.
עניין נוסף קשור לכל הניירת הביורוקרטית שקשורה למיסוי, איך מבצעים מיסוי פרישה וכמה יישאר לנו לאחר התהליך, האם זה כדאי עבורנו? האם המשכורת יכולה לפגוע לנו בכספי הפיצויים או בכספים אחרים כגון קצבת זקנה.
לדוגמא אם אתם רוצים להמשיך להנות מקצבה פנסיונית שצברתם במקביל לפרישה מדומה, המשך של תהליך העבודה, צריך לדעת את הכדאיות של המהלך. פרישה מפנסיה פטורה ממס היא על סך של כ-4300 ש”ח לחודש בגיל הפרישה, תחשיב כדאיות עוזר לכם לתכנן נכון איך לשלב את תשלומי הפנסיה שצברתם עם המשך עבודה.

מומחה לפרישה

שאלות אלו ושאלות רבות נוספות מעסיקות רבים מהפורשים המעוניינים להשתלב במעגל העבודה. אחת הדרכים היעילות להתמודד עם העניין, היא ייעוץ לפרישה. יעוץ איכותי חוסך עבור הפורש כספים רבים ועוזר לו לתכנן נכון את המהלך המתאים. יעוץ מקצועי על ידי מומחה לפרישה הוא האופציה המועדפת על רבים מהפורשים. זהו כיום אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק הדורש הסמכה מתאימה וניסיון רב שנים בתחום.