פרישה מוקדמת רפואית

פרישה מוקדמת מסיבות רפואיות אפשרית בעצם בכל גיל, אבל ככל שמתקרבים לגיל הפרישה, הסיכויים לקבל את הקצבה גדולים יותר. כאשר מדובר בבעיות רפואיות קריטיות, שאינם מאפשרות לעובד להמשיך לעבוד בגלל מצבו הרפואי, הוא זכאי לפנסיית נכות חודשית בשביל להתקיים בכבוד. בשביל לקבוע האם העובד כשיר לעבודה, הוא צריך לעבור את כל הבדיקות ההכרחיות ולהגיש תביעה לביטוח לאומי, בשביל לקבל את אחוזי הנכות המתאימים.

בכל תהליך של פרישה מעבודה ובמיוחד כאשר מדובר בפרישה מוקדמת, צריך להתייעץ עם איש מקצוע בתחום בשביל לקבל את ההחלטות הנכונות. פרישה מעבודה בכל שלב ושינוי של מקום עבודה במהלך החיים, דורשים שיקול דעת בנוגע לכל החסכונות הפנסיוניים וכספי הפיצויים. כאשר מדובר בפרישה צריך לדעת מהי הדרך הטובה ביותר לנצל את כספי הפיצויים, וכיצד ניתן לחסוך בכל תשלומי המיסים הנדרשים. מתכנני פרישה מקצועיים עוזרים ללקוחות לנהל בצורה הטובה ביותר את הכספים לטובת הלקוח ובני משפחתו.

פרישה מוקדמת רפואית
איפה לומדים תכנון פרישה?

תכנון פרישה נלמד במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. במכללה שלנו מבית אורין שפלטר, אנחנו מתמחים בכל נושא הפרישה, ומלמדים כבר שנים רבות קורס עבור מתכנני פרישה, שמכשיר אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום. הקורס מתאים במיוחד עבור סוכני ביטוח, רואי חשבון ואנשי מקצוע נוספים מהתחום הפיננסי והפנסיוני, המחפשים דרכים יצירתיות להגדלת ההכנסה. במהלך הקורס תרכשו ידע מקצועי בנוגע לכל המסלולים הפנסיוניים הנמצאים כיום בשוק, ועל הדרך האידיאלית למשוך את הכספים בכל מסלול. בנוסף לכך נתמקד בכל הנושא של מיסוי כספי הפרישה ונלמד לעומק על כלכלת המשפחה. הקורס מכיל גם מבוא מקיף לכל דיני העבודה כולל עניינים משפטיים הקשורים לתחום.

מעוניינים לקבל מידע נוסף על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.