פשוט למשוך כספי תגמולים בפטור ממס!

אחד הדברים הראשונים שיש להתמודד איתם בעת היציאה לגמלאות, היא מה על העובד לעשות כעת עם כספי הפנסיה והפיצויים. משיכת כספי מקופות גמל ללא מס, אינה עניין כל כך פשוט ונדרשת מחשבה מעמיקה לפני קבלת כל החלטה בנידון. בניגוד למה שרבים חושבים כספי הפנסיה והפיצויים חייבים במס הכנסה. אבל, במקרים מסוימים ניתן לקבל פטור ממס על הכספים. על מנת לנצל את ההטבות המגיעות לעמית מטעם המדינה, צריך קודם כל להכיר את כל החוקים והתקנות בנושא כולל בקיאות בכל התחום של מיסוי פרישה.

ממה מורכבים החסכונות הפנסיוניים?

ניתן לחלק את כספי החסכונות הפנסיוניים לשניים, כספי תגמולים וכספי פיצויים. המרכיב הפנסיוני של תגמולים לא ניתן בדרך כלל למשיכה. מדובר בכספים שהועדו במפורש לצורך קצבה ולכן כל משיכה חד פעמית שלהם, חייבת במס. כמובן שישנם מקרים כמו עבור הפקדות לפני שנת 2000 בהם ניתן למשוך את הכספים. בכל מקרה נתון, הפתרון היעיל ביותר הוא להתייעץ עם מומחים למיסוי ופרישה בשביל לקבל החלטות מושכלות בנידון.

פשוט למשוך כספי תגמולים בפטור ממס!
מומחים למיסוי פרישה

מומחים למיסוי פרישה הם אנשי מקצוע מהתחום הפנסיוני והפיננסי, עם התמחות מיוחדת בתכנון פרישה וכלכלת המשפחה. יועץ פרישה לימודים מתקיימים במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. מסגרת ההכשרה בתחום, כוללת דגש מיוחד על כל ענייני המיסוי הנדרשים עבור תכנון פרישה. בנוסף לכך, במהלך הלימודים תלמדו על ניהול נכון של כלכלת המשפחה והתאמת הייעוץ ללקוח.

במכללה שלנו מבית אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס ייעודי בתכנון פרישה, המקנה לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.