קורס מאמני פרישה

הפרשות הפנסיה נשמעות לאנשים כמו נושא שאין מה להתעסק איתו באופן אקטיבי, אך למעשה, ההכנות לרגע הפרישה למעשה מתחילות מרגע הכניסה לשוק העבודה, וכאשר מתחילים להפריש חלק מהשכר לטובת קרנות הפנסיה השונות. רק כאשר מגיעים לגיל השלישי, מבינים את החשיבות של התשלומים שבוצעו במשך העשורים האחרונים. הנתונים מדברים על כ-70 אלף אנשים היוצאים לפנסיה בכל שנה בישראל והמציאות מראה שכדאי מאוד להתכונן לשלב בו ההכנסות קטנות וההוצאות הולכות וגדלות, לבטח במקרה של מחלות או אי כשירות פיזית או נפשית. כיום במציאות שבה רובנו נדרשים לעבוד מרגע ההגעה לבגרות עד לגיל הגמלאות, פרישה מוקדמת נראת כמו חלום מתוק אך עדיין, חלום – אבל אל חשש תכנון פרישה יכול לאפשר לכם להשיג את החלום הנוצץ ולהפסיק לעבוד כשיש לכם את האנרגיה להנות מכל מה שיש לעולם להציע.

אל תוך נושא הפנסיה נכנס גם העניין של צוואות, ירושות והעברות בין דוריות. יש לכך חשיבות גדולה, ויש לדעת להתכונן לכך בהתאם. יועצי פנסיה יכולים לעזור למצוא את המתווה הנכון של קבלת העיזבון בצורה נכונה, במקביל למיקסום תוכנית הפנסיה. באורין שפלטר מציעים לאנשי מקצוע כמו יועצים פנסיוניים, סוכני ביטוח, יועצי מס ורואי חשבון, את האפשרות לקחת קורס מאמני פרישה איכותי, ולהשלים את הידע כדי להתחיל לייעץ לאנשים בצורה מקצועית, על שלל האלמנטים השונים בתחום התכנון פרישה, כולל ירושות ועזבונות..

שליחות במסווה ייעוץ

התחום של ייעוץ פרישה הוא אינו מעוגן בחוק, ולמעשה, כל אדם יכול לייעץ בנושא הפנסיה. כך, יש הרבה מאוד אנשים שרוצים לקבל את ההכוונה הנכונה, באמצעות האנשים האיכותיים ביותר. באורין שפלטר תקבלו קורס בן 30 שיעורים, בו מקיפים את הנושא בצורה הכי איכותית שניתן. בלימודי תכנון פרישה לפנסיה מדברים על האספקטים הפנסיוניים והפיננסיים, והן על ההיבט של המס. מדובר בתחום שהוא שליחות וכזה שמסייע לאנשים להגיע אל הגיל השלישי ללא חששות כלכליות. בגיל השלישי, האלמנט של ירושות נהיה רלוונטי עבור הדור הבא, ויועצי פנסיה איכותיים יכולים לדאוג גם לילדים ולנכדים של הלקוחות שלהם בצורה הטובה ביותר.