קורס מיסוי פרישה

אחד הדברים הכי מורכבים בכל הנוגע לפרישה הוא תחום המיסוי. כאשר מתכננים את תהליך היציאה לגמלאות, צריך לקחת בחשבון את תשלומי המיסים על משיכת הכספים. שיטת המיסוי במדינת ישראל, מעודדת אנשים להשתמש בכספי הפרישה והפיצויים כקצבה חודשית. המטרה ברורה, לעודד אנשים לנהל משק בית מאוזן ולאפשר להם להתקיים בכבוד לאחר הפרישה לגמלאות. בהתאם לכך המיסוי על משיכת הכספים, יכול לעלות למבוטח בהפסדים כספיים ניכרים. אבל ישנם מקרים שהלקוח צריך כמובן למשוך את הכספים לצורך קניית נכס או רכב או במקרה של שיפוץ דירה. במקרים אלו אפשר כמובן למשוך את הכספים, אם יודעים איך לעשות זאת בצורה הנכונה. כאן נכנסים לתמונה יועצי פרישה מומחים שעוזרים ללקוח לקבל את ההחלטה. כמו כן הם עוזרים ללקוח במצב של אי תשלום פנסיה בזמן ומבצע את כל הפעולות על מנת לתקן את המצב. בנוסף לכך היועצים עוזרים ללקוחות בנוגע למילוי הטפסים הנדרשים במיוחד טופס 161א בו מודיע העובד על הבחירות שלו בנוגע לכספי הפנסיה והפיצויים.

הביקוש ליועצים מקצועיים נמצא במגמת עלייה. בהתאם לכך בשנים האחרונות רבים פונים ללימודים מקצועיים בתחום. קורס מיסוי פרישה הפך להיות מקצוע מבוקש מאוד בעולם הפיננסי והפנסיוני.

 מיסוי פרישה הכנה לשוק העבודה

קורס מיסוי פרישה, נועד להכין אתכם לשוק העבודה. הקורס המקיף של המכללה שלנו, מתמקד בכל רבדי המקצוע. אצלנו תלמדו על כל המוצרים הפנסיוניים ועל אופן המימוש שלהם. בקורס תרכשו כלים מעשיים לבצע תכנון מס בדגש על פרישה. בסיום הלימודים כל אחד מהסטודנטים יוכל להשתלב כמתכנן פרישה בתוך חברה או בתור עצמאי ולסייע לאלפי לקוחות עם תהליך משמעותי זה. בנוסף לכך, אנחנו מתמקדים גם בתזרים למשפחה והקניית כלים לבניית תקציב מאוזן לשנים הבאות.

ההסמכה שלנו נועדה עבור אנשים מהתחום הפנסיוני והפיננסי המחפשים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה. בשנים האחרונות בעקבות השחיקה בעמלות והתחרות ההולכת וגדלה, רבים מאנשי המקצוע צריכים להמציא את עצמם מחדש. ייעוץ פרישה מאפשר לכם להוסיף עוד נדבך לעסק הפרטי, ולהתמקצע באחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק העבודה.