קורס מתכנן פרישה

המחשבה על הפנסיה הולכת ומתגברת במוחם של אנשים כאשר הם מתבגרים, והם בטוחים שהחסכון לפנסיה היא משהו קבוע ויציב שיעזור להם לחיות כמו שצריך. עם זאת, החסכון לפנסיה הוא מורכב, משתנה, ואפשר למשוך אותו בכמה דרכים שונות שישפיעו על גובה סכום הנטו שמגיע בפרישה. ייעוץ פרישה נכון יכול לכוון אנשים אל עבר ההצלחה, לסייע להם לבחור במסלול נכון, מותאם אישית, עם מינימום מס.

נושא חשוב מאוד בתחום תכנון הפרישה הוא דמי הניהול של החברות המנהלות. חברות הפנסיה לוקחות מכל אדם דמי ניהול ומתנהלות מולו בתנאים שונים. יש אפשרות, בעזרת משא ומתן ובעיקר בזכות ייעוץ נכון, לשפר את התנאים הללו, ולחסוך הרבה מאוד כסף לאורך השנים. ייעוץ פרישה איכותי מסייע ללקוחות של היועצים להישאר עם הרבה יותר כסף ביד לקראת גיל פרישה, גם אם בראייה חודשית, מדובר על סכומים קטנים במיוחד. כמו בכל דבר בנושא הפנסיה, צריך להסתכל קדימה ורחוק, ויועץ פרישה לפנסיה יודע לעשות זאת ולתת את הערך המוסף. לאור הצורך והמודעות לנושא ייעוץ הפרישה, שהולכים וגדלים, במכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המובילה בישראל בתחומי הכלכלה והפיננסים השונים, מציעים קורס מיסוי פרישה בן 30 שיעורים, אשר מכשיר אנשים עם רקע לנושא, ומאפשר להם להיפתח לעולם חדש, מבוקש מאוד, ובעיקר רווחי.

לקבל את המקסימום

יועץ פרישה טוב הוא כזה שמחזיר את ההשקעה שניתנה בו, והוא גורם לרווח שמורגש היטב בשנים בהם נהנים מהפנסיה עצמה, לבטח במקרים מורכבים. במסגרת קורס מתכנני פרישה מקבלים תוכן בנושא הפנסיוני, הפיננסי ובנושא המיסוי ונכנסים לתחום שהוא בגדר שליחות, מכיוון שהוא מסייע לאנשים לקבל את סכום המקסימום שמגיע להם על עבודה רבת שנים.