קורס תכנון פרישה אינטרנטי

אפשרויות קבלת ההכשרה באינטרנט הן בלתי מוגבלות כיום ולמעשה, כל אחד יכול ללמוד כל סוג של תחום, דרך המחשב בבית, ולעשות זאת בצורה איכותית ומותאמת. כאשר בוחרים ללמוד תחום מסוים באינטרנט, העדיפות היא לתחום שהוא אינו מקצוע רגולטורי ולא דורש מבחנים רשמיים כדי להתחיל לעסוק בו, כמו תכנון פרישה. תכנון פרישה הוא תחום שנוגע לכל אדם עובד בישראל, ולכן, קהל היעד של קבלת ייעוץ בנושא הוא בלתי מוגבל. אנשים לא מבינים בחשיבות של תכנון פנסיה, במיסוי ובכספים המצטברים להם לא רק לקראת הפרישה, אלא גם כשהם עוברים בין עבודות ואפילו מפוטרים. לכן, זוהי נישה שחייבת לקבל יותר דגש.

במכללת אורין שפלטר מעניקים לאנשים קורס תכנון פרישה אינטרנטי איכותי, המאפשר לאנשי מקצוע לקבל את כל המידע הרחב והמקיף שיש בנושא. לימודי תכנון פרישה לפנסיה הם בני 30 מפגשים, ומלמד אנשי מקצוע כמו סוכני ביטוח, יועצי מס, יועצים פנסיוניים ורואי חשבון, איך לייעץ בתחום הפרישה, ולתת ללקוחות שלהם ערך מוסף חשוב מאוד. לכל אנשי המקצוע הללו, שמהווים את קהל היעד של הסטודנטים, יש את הידע הבסיסי בתחום, אך כדי להצליח לייעץ כמו שצריך, הידע צריך להיות ממוקד ופרקטי, ולכן הקורס הזה הוא מאוד חשוב.

תיקון 190

בקורס לומדים בין השאר על ההיבט הרגולטורי של הפקדות לקופות גמל, כולל הפרשה לקופה לפי תיקון 190. בשנת 2012 אושר תיקון 190 לפקודת מס הכנסה, שמטרתו הייתה להחזיר את אטרקטיביות החיסכון באמצעות קופות הגמל, ולעודד את האזרחים בכלל, ואת הגמלאים בפרט, להפקיד את הכספים שחסכו לאורך השנים לקופת גמל, אך עם האפשרות למשוך את החיסכון בכל עת, תחת הגבלות מינימליות. שימוש נכון בתיקון 190, תוך כדי מתן ייעוץ, יכול לחסוך לאנשים הרבה מאוד כסף, וזה משהו ששמים עליו דגש בקורס מתכנני הפרישה של אורין שפלטר.