קורס תכנון פרישה אנטרנטי

הפרשה לחיסכון הפנסיוני היא אינה קבועה והיא מושפעת ממרכיבים שונים. הסכומים משתנים, והמיסוי גם הוא, ולכן, כל אחד מקבל קצבת פנסיה שונה, גם אם יש שני אנשים שעברו מסלול חיים מקצועי דומה באופן יחסי. אחד הנושאים המעניינים הוא זה של קצבה מזכה. קצבה מזכה היא קצבה החייבת במס וקצבה מוכרת הינה קצבה פטורה ממס.

מדובר בפעולה שרלוונטית להמון אנשים, אך מעטים מכירים אותה ויודעים לנצל אותה עד הסוף.

כדי לקבל את העזרה הנכונה, יש לפנות לקבלת ייעוץ פרישה מקצועי ע”י יועץ פרישה לפנסיה. ייעוץ פרישה הוא אינו תחום שמעוגן בחוק, אך בשנים האחרונות, אנשי מקצוע מתחום ראיית החשבון והמיסוי מבינים את היתרונות שבו, מתמקצעים בו ומייעצים להרבה מאוד אנשים שרוצים למקסם את קרן הפנסיה שלהם. ייעוץ הפרישה הוא אינו תחום שמעוגן בחוק, ולכן, כל איש מקצוע שמקבל את ההכשרה הנכונה, יכול להתחיל לייעץ, ולהיכנס לתחום אשר אינו מעוגן רגולטרית, ופרוץ באופן כללי, כדי להרוויח בגדול ולעזור להמון אנשים.

תוכנית לימודים איכותית

כדי להצליח לייעץ בצורה נכונה בתחום הפרישה, חובה להתמקצע בתחום הפיננסי, הפנסיוני והמיסוי, ולהקיף את נושא הפרישה בצורה הנכונה ביותר. כיום, יש המון ביקוש לייעוץ פרישה, שכן אנשים מבינים שהם יכולים להפסיד הרבה מאוד כסף עליו עמלו ואותו חסכו כל ימי חייהם, אם לא יבחרו במתכנן פרישה שייסיע להם לבחור נכון. את ההכשרה הטובה ביותר אפשר לקבל בעזרת קורס תכנון פרישה אנטרנטי של מכללת אורין שפלטר. במכללה מעניקים תוכנית לימודי תכנון פרישה איכותית, דרכה אפשר לקבל את כל הכלים להצליח בתחום, ולעזור לאנשים לחסוך המון כסף.