קורס תכנון פרישה לנשים

הנושא של חשיבה קדימה ותכנון מדוקדק לעתיד הם חשובים בכל תחום, ובמיוחד בתחום הכלכלי. אנשים לא תמיד שמים דגש מרכזי על נושא הפנסיה, אך חשוב מאוד לעשות כך ולדאוג להגיע לגיל השלישי עם סכום יפה של כסף, שיאפשר לחיות בנוחות. מרבית האנשים פשוט מפרישים כספים על פי חוק, ושמים מבטחם באנשי המקצוע של מקום העבודה שלהם. עם זאת, חשוב לדעת שתחום הפנסיה הוא מורכב, ואפשר לבחור בדרכים שונות, העשויות להגדיל את סכום הנטו שמגיע אליכם בפרישה. יחד עם ההתפחות הטכנולוגית בשני העשורים האחרונים, כאשר כל אדם יכול לסחור בבורסה, להשקיע בנדל”ן, להשקיע בסטרטאפים והשמים הם הגבול – תחום הייעוץ הפך למבוקש מתמיד, לכן קורס משכנתאות יכול לפתוח בפניכם מקצוע חדש ומתגמל במיוחד.

יועץ פרישה טוב יכול בהחלט להביא את האינטרס של הלקוח קדימה וזה משהו שפונה להרבה מאוד אנשי מקצוע. כיום, נושא הייעוץ הפרישה הוא אינו מעוגן בחוק וכל אחד יכול לבצע ייעוץ לא מקצועי בישראל. כדי להיכנס לתחום ולייעץ בצורה מקצועית, צריך לקבל את ההכשרה הנכונה, כפי שמעניקים במכללת אורין שפלטר. באורין שפלטר אפשר למצוא קורס תכנון פרישה לנשים ותכנון פרישה לגמלאות אשר תוכנית הפנסיה שלהן שונה מגברים, לאור העובדה שהן יוצאות לגמלאות בגיל 62, לעומת גיל 67 אצל גברים. יש הרבה אספקטים שכדאי לקחת בחשבון בתכנון פרישה לנשים.

עסקה מצוינת לשני הכיוונים

בקורס של אורין שפלטר ישנם 30 שיעורים בהם יכולים אנשי המקצוע, הבאים מתחומים כמו ראיית חשבון, ייעוץ מס, ייעוץ פנסיה וסוכני ביטוח, להשלים את הידע שלהם בנושא ולהתחיל לייעץ בצורה הטובה ביותר. בתכנון פרישה קורס נוגעים גם בנושא של ביטוח לאומי, בפרמטר של מבחן הכנסות לקבלת קצבת זקנה. יש הרבה אנשים שזכאים לקצבת זקנה בישראל, גם אם הם עדיין נמצאים בשוק העבודה. הקצבה צריכה להילקח בחשבון גם בתכנון עתידה של תוכנית הפנסיה, וגם בנושא הזה, אפשר לעזור לא מעט ללקוחות ולתת להם את הערך המוסף.