קורס תכנון פרישה לפנסיה

תכנונים עתידיים בכל תחום חייבים להיות חכמים ועם הסתכלות קדימה, זה נכון במיוחד בכל נושא הפרישה לגמלאות. כדי לחיות בכבוד לאחר היציאה לגמלאות, צריך להיערך בהתאם, עוד בגיל מוקדם במיוחד, ולהגיע למצב בו תוכנית החסכון לפנסיה משאירה כמה שיותר כסף נטו בידיו של האדם, ולא בידי המדינה. תוכניות פנסיה מושפעות מהרבה מאוד אלמנטים, כולל פיטורין, מעבר בין עבודות, והפרשות מכל מיני סוגים, ולכן, חשוב להיערך בהתאם, עם יועץ פרישה איכותי, שידע להביא את הערך המוסף ללקוח שלו.

אפשר להסתכל על תחום תכנון הפרישה כעל סוג של שליחות. מדובר בהגדלת סכום הנטו של כל אחד מאיתנו בצורה מאוד משמעותית עם השנים ולכן, ייעוץ הפרישה הוא השקעה שמחזירה את עצמה בצורה מהירה מאוד ללקוח. אוכלוסיית ישראל מתבגרת ואנשים מבינים יותר ויותר את חשיבות תשלום מינימום מיסים למדינה בצורה נכונה, וכזו שתשאיר להם נטו גדול ביד. נושא המיסוי בפרישה הוא נושא חשוב מאוד, ומשתנה בהתאם למגוון אלמנטים, כולל זכאות לקצבה מזכה ועוד. לכן, העבודה של יועצי פרישה, המגיעים עם ידע ואיכות, כפי שמציעים באורין שפלטר, יכולים להרוויח מהנושא בגדול. תכנון פרישה מוקדמת היא משימה מלחיצה ומעלה הרבה חששות.. קורס NLP יכול לאפשר לכם להשלים עם הפחדים לבצע התפתחות אישית משמעותית כך כשיגיע היום תוכלו להיות קצת יותר רגועים לגבי העתיד.

תוכנית המיסוי הנכונה

באורין שפלטר מציעים קורס תכנון פרישה לפנסיה בן 30 שיעורים, שמאפשר לאנשי מקצוע הבאים מתחום המיסוי וראיית החשבון, לקבל השלמה והעמקה בתחום שהוא אינו רגולטורי. מדובר בתחום יחסית פרוץ, שאפשר להיכנס לנישה שלו ולתת ערך מוסף משמעותי לכל סוג של לקוח שנמצא בשוק העבודה. ייעוץ פרישה פנסיוני נכון מהווה השקעה נכונה מבחינת הלקוח, שיכול לחסוך סכומים משמעותיים לאורך השנים, לבטח אם ימצא, ביחד עם היועץ, את תוכנית המיסוי הנכונה, בהתאם לצרכים שלו והיכולות הכלכליות שלו. באורין שפלטר מעניקים את כל הכלים להצלחה בתחום.