קיבוע זכויות פנסיוני

קיבוע זכויות פנסיוני נעשה בגיל פרישה אצל פקיד השומה של מס הכנסה. הגיל המתאים עבור גברים הוא 67 ועבור נשים 62-65 שנה, בהתאם לתאריך הלידה שלהם. בתהליך קיבוע זכויות הפורשים קובעים מהם הפטורים וההטבות שהם מעוניינים לקבל על כספי הפרישה והפיצויים. התהליך מתבצע בנוגע לכל החסכונות הפנסיוניים, קופות הגמל והביטוחים שהלקוח ביצע במהלך שנות העבודה. ההחלטה המשמעותית היא אילו כספים כדאי למשוך כסכום חד פעמי, ואילו כספים כדאי לעמיתים לקבל כקצבה חודשית קבועה. בשביל לבצע את הפרוצדורה של קיבוע זכויות, רבים מהפורשים נעזרים ביועץ מומחה למיסוי ופרישה, שיעזר להם לקבל את ההחלטה הנכונה.

יועצי פרישה יושבים ביחד עם הלקוח ובודקים קודם כל מהן כל מסלולי הפנסיה והפיצויים העומדים לרשותו. לאחר מכן, בהתאם לצרכים של הלקוחות הם בונים תוכנית עבודה מסודרת למשך עשרים השנים הבאות לפחות. תכנון פרישה עוזר ללקוחות לקבל את כל הטבות המס המגיעות להם במסגרת החוק ומאפשר להם לשמור על אותה רמת חיים מלפני הפרישה.

קיבוע זכויות פנסיוני
איפה לומדים תכנון פרישה?

יועצי ומתכנני פרישה לומדים את המקצוע במכללות השונות ברחבי הארץ. רוב הסטודנטים הם אנשי מקצוע בתחום הפנסיוני והפיננסי, שמחפשים דרכים יצירתיות להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה.

במכללה שלנו לפרישה ופיננסים, יש לנו מסלול לימודי תכנון פרישה מיוחד בתחום המכין אתכם בצורה מעשית לעבודה עם לקוחות. אצלנו תלמדו על כל מסלולי הפרישה הנמצאים כיום בשוק, ועל כלכלת המשפחה. בנוסף לכך, נתמקד גם בכל הצד הנוגע לדיני עבודה בתחום, ונרכוש ניסיון מקצועי במיסוי פרישה.

המכללה לפרישה ופיננסים עובדת עם המרצים הטובים ביותר בתחום, אנשי מקצוע מעולים שעובדים בפועל כיועצי מס, רואי חשבון ומקצועות חשובים נוספים מהתחום הפיננסי והפנסיוני.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.