קצבה מוכרת ומזכה

קצבאות הפנסיה והפיצויים מאפשרים לפורשים ממעגל העבודה, לנהל אורח חיים דומה לזמן שלפני הפרישה. בנוסף לכך, ביטחון כלכלי לעת הזקנה, מאפשר לאנשים שפרשו מעגל העבודה, להגשים חלומות ישנים ולבלות זמן איכות עם המשפחה ועם הנכדים.

הקצבאות השונות במשק הן הכנסות המגיעות לעובד על יד המעביד, קרנות הפנסיה הוותיקות, קרן פנסיה חדשה, פנסיה תקציבית או כל מקור אחר הקשור לחסכונות הפנסיוניים. במסגרת הקצבאות השונות, ישנו הבדל משמעותי בין אלו שהלקוח פטור ממס עליהם, לבין חסכונות פנסיוניים החייבים במס הכנסה.

קצבה מזכה חייבת בתשלומי מס הכנסה בעוד הקצבה המוכרת פטורה ממס. במסגרת תיקון 190 לחוק מס הכנסה ניתן לקבל פטור ממס על הקצבה המזכה. אבל, הפטור על הקצבה המזכה יכול לעלות לעובד בהקטנה של תשלומי הפנסיה החודשיים. לכן, בכל מקרה כדאי להתייעץ עם מומחים למיסוי ופרישה, לפני קבלת כל החלטה בנושא.

מתכנני פרישה יושבים ביחד עם הלקוח ובודקים לעומק את כל החסכונות הפנסיוניים שברשותו. בהתאם לצרכים של הלקוחות, היועצים ממליצים להם על הצעדים הנדרשים בשביל לנצל בצורה הטובה את כספי הפנסיה והפיצויים. לימודי תכנון פרישה מתקיימים במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. במכללה שלנו לפרישה ופיננסים, יש לנו תוכנית לימודים מקיפה שתכשיר אתכם לעבודה בתחום.

קצבה מוכרת ומזכה
 הכשרה בתכנון פרישה במכללת OS-Experts

המכללה שלנו מבית אורין שפלטר, היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפרישה, עם תוכנית לימודים ייחודית הבנויה מארבעה ערוצים. בחלק הראשון נתמקד בהבנה של כל המוצרים הפנסיוניים ונלמד על אופן משיכת הכספים מכל מוצר. החלק השני של קורס מתכנני פרישה עוסק בכל היבטי המיסוי הקשורים לתכנון פרישה. חלק שלישי של הקורס עוסק בכל הנושא של כלכלת המשפחה והחלק הרביעי עוסק בכל דיני העבודה הקשורים לפרישה ממעגל העבודה.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.