תיקון חוק 190

תיקון חוק 190 לפקודת מס הכנסה נכנס לתוקף בשנת 2012. הנושא המרכזי שנידון בתיקון בהקשר של פרישה מעבודה, הוא הטבות מס בעת מיסוי קצבאות והיוון קצבה. במסגרת התיקון לחוק מוענקים יתרונות בולטים להפקדות של הכספים עבור הפרישה בקופות גמל. אחד היתרונות הוא שניתן למשוך את הכספים המופקדים בקופות הגמל כסכום חד פעמי בדרך של היוון קצבה מוכרת, וליהנות מהטבות מס משמעותיות בהתאם לעמידה בקריטריונים המתאימים.

יציאה לגמלאות דורשת היכרות מעמיקה עם כל הנושא של מיסוי על כספי פרישה. כיום אנשים מסדירים את החסכונות הפנסיוניים שלהם כבר בתחילת דרכם המקצועית. אחת הדרכים הכי יעילות לעשות זאת הוא באמצעות מומחים למיסוי ופרישה שעוזרים ללקוח לנצל בצורה הטובה ביותר את כל הזכויות המגיעות לו במסגרת החוק.

תכנון פרישה נלמד במכללות השונות ברחבי הארץ, והוא מעניק לסטודנטים הכשרה מקיפה בתחום. קורס ניהול פרישה מתאימים בעיקר עבור אנשי מקצוע מהתחום הפנסיוני והפיננסי המעוניינים להוסיף עוד נדבך מרכזי לעסק הפרטי שלהם.

תיקון חוק 190

תכנון פרישה, הדרך המהירה להגדלת ההכנסה

בשנים האחרונות העמלות על עסקאות של סוכני ביטוח ואנשי מקצוע בתחום הפיננסי נשחקו בהדרגה. בנוסף לכך, הרגולציות בתחום מקשות על עבודה מהירה, וקשה למצוא לקוחות חדשים לבית העסק. הוספת נדבך נוסף לעסק הפרטי, עוזרת לכם להגדיל את מעגל הלקוחות ולספק עבור הלקוחות הקיימים שירות נוסף ומשמעותי. כיום, כמעט כל מי שמתכנן את העתיד שלו לאחר היציאה לגמלאות, נעזר במתכנני פרישה מומחים בשביל לקבל את ההחלטות הנכונות.

במהלך קורס יועץ פרישה נלמד על כל המסלולים הפנסיוניים ועל מיסוי פרישה. בנוסף לכך, נתמקד גם בצד המשפטי של העניין, ונחקור לעומק את כל הרגולציות והחוקים העדכניים של השנים האחרונות.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים ולהירשם לתוכנית הלימודים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.