תכנון פרישה דרושים

תכנון פרישה פנסיוני דורש זמן והשקעה. לאחר שנים רבות במעגל העבודה רבים מהפורשים מעוניינים לצאת לחיים חדשים. לנצל את הזמן העומד לרשותם בצורה הטובה ביותר. בעיקר בילוי זמן איכות עם בני משפחה וחברים ונסיעות לטיולים. בנוסף לכך חלק מהעובדים מעוניינים להמשיך במסגרת חלקית של עבודה. רובם לא בהכרח משיקולי שכר. החברה והמרץ המתלווים לעבודה הם גורם משמעותי בשמירה על בריאות נפשית ופיזית.

תכנון פרישה על ידי אנשי מקצוע מתאימים הוא הדרך לעשות זאת בצורה הנכונה. קודם כל יש לחשב את כל תשלומי המיסים הנדרשים ואת הקצבה החודשית. בהתאם לחוק במדינת ישראל, על משיכת כספי פנסיה ופיצויים מעל סכום מסוים יש לשלם מס. ייעוץ מס מותאם לפרישה בודק עבורכם את האופציות השונות. בהתאם לכך היועץ עוזר לכם לתכנן את משיכת הכספים באופן מדויק. רבים מהפורשים חוסכים עשרות אלפי שקלים מדי שנה על ידי ייעוץ מקצועי.

תכנון פרישה דרושים

 

לימודי תכנון פרישה

המכללה לפרישה ולפיננסים משיקה מדי שנה קורס תכנון פרישה. הקורסים שלנו מתעדכנים כל הזמן. בהתאם לכך אנחנו מספקים לסטודנטים לימודים ברמה גבוהה מותאמים לשוק העבודה. לימודי תכנון פרישה מתאימים לכל מי שעובד בתחום הפיננסי והפנסיוני. סוכני ביטוח, יועצי מס ורואי חשבון המעוניינים להוסיף לעסק שלהם נדבך נוסף. בשנים האחרונות יועצי פרישה מרוויחים שכר משמעותי עבור השירות שלהם ללקוחות. החסכון בתשלומי המיסים הופך את השירות של היועצים לאטרקטיבי במיוחד.

הקורס בנוי במתכונת משולשת. העמקת הרובד התיאורטי, פיתוח של כל המיומנויות הדרושות ואסטרטגיות פעולה. הדגש הוא על תרגום מעשי של החומר הנלמד תוך התאמתו למקרים בפועל. באמצעות סימולציות ותיאורי מקרים, הלימוד הופך למעשה. המעשה מכין אתכם בצורה הטובה ביותר לשוק העבודה. בנוסף לכך בסיום הקורס יש לנו שירות מיוחד של פורטל משרות. כל המשרות החמות בתחום מגיעות ישירות אליכם.