תכנון פרישה מחיר

הרצון לקצבת פנסיה גדולה ומשמעותית היא משותפת לכולנו, אך לא כל אחד יכול להתמודד עם הנושא לבד. החשיבות של ייעוץ פרישה היא עצומה, לבטח בעת המודרנית, בה אנשים עוברים בין הרבה עבודות, והמודעות שלהם לגבי נושא המיסוי היא גבוהה יותר מבעבר. המטרה של כל אחד מאיתנו היא לייצר תוכנית פנסיה איכותית, שתוריד את תשלומי המס למינימום ותשאיר נטו גבוה ביד. זוהי בדיוק העבודה של יועצי פרישה – לגרום למיקסום כספי הפנסיה של הלקוחות שלהם, ולכן, מדובר בתחום שנמצא בפריחה.

הרבה אנשים רוצים להתחיל לייעץ בנושא הפנסיה, ומחפשים את ההכשרה הנכונה ביותר. במכללת אורין שפלטר מציעים מסלול מקצועי של ייעוץ פרישה, עם קורס בן 30 שיעורים, בו אפשר ללמוד את כל מה שצריך בתחום – ועוד. הקורס פונה ליועצים פנסיוניים, יועצי מס, רואי חשבון וסוכני ביטוח, אשר מחזיקים בחלקם רק חלק מהמידע, ורוצים להשלים אותו על מנת להתחיל לייעץ. בנושא של תכנון פרישה מחיר הוא כמובן פקטור רלוונטי, אך ההשקעה במקרה הזה יודעת להחזיר את עצמה במהרה, שכן אנשי מקצוע שנפתחים לתחום הזה של ייעוץ, רואים רצון רב של אנשים לקבל את המידע הרלוונטי ולחסוך הרבה מאוד כסף בראייה של שנים רבות קדימה.

תכנון עתידי

בקורס לימודי תכנון פרישה נוגעים במגוון רחב של נושאים, כולל התחום של קצבת זקנה ומבחן הכנסות לקראת קבלת הקצבה. כך למשל, יש הרבה מאוד אנשים מעל גיל פרישה, אשר זכאים לקצבת זקנה. הקצבה מהווה הכנסה, ולכן יש להתחשב בה בנושא מיסוי ובתכנון עתידי של קרן הפנסיה. באורין שפלטר נוגעים בנושאים האלה על מנת לאפשר לסטודנטים להשלים את המידע הרלוונטי אליהם, ולייעץ לאנשים בכל הגילאים, במטרה למקסם את קרנות הפנסיה שלהם.