אבטלה בגיל פרישה

אבטלה בגיל פרישה היא מצב שבו אדם מעל גיל הפרישה הכלכלי, שנקבע במדינת ישראל לגיל 67 לגברים ו-62 לנשים, אינו עובד.
אבטלה בגיל פרישה יכולה להיגרם ממספר גורמים. הגורם הראשון הוא הפסקת עבודה: אדם יכול להפסיק לעבוד בגיל פרישה מסיבות שונות, כגון הגעה לגיל פרישה לפנסיה, מצב בריאותי או החלטה אישית. גורם שני הוא פיטורים: אדם יכול להיות מפוטר ממקום עבודתו בגיל פרישה, כמו כל עובד אחר. גורם נוסף הוא אובדן כושר עבודה: אדם יכול לאבד את כושר העבודה שלו, למשל כתוצאה מפציעה או מחלה, ובכך לא להיות מסוגל לעבוד.

מדוע חשוב להיוועץ ביועץ פרישה?

אבטלה בגיל פרישה יכולה להיות בעלת השפעות משמעותיות על הפרט, בפרט בפן הכלכלי. לכן, חשוב מאוד ליצור רשת ביטחון כלכלית, שכוללת חסכונות כספיים, ביטוח בריאות וביטוח חיים.
לשם כך חשוב להיעזר ביועץ מקצועי. יועץ תכנון פרישה מקצועי יכול לעזור לך לתכנן את הפרישה שלך בצורה מושכלת. הוא יבצע סקירה מקיפה של כל האפשרויות הפנסיוניות הקיימות, ויסייע לך להעריך את היקף הכספים שיעמדו לרשותך לאחר הפרישה.
תחום תכנון הפרישה הוא תחום מבוקש ומתפתח, והביקוש ליועצי פרישה מקצועיים הולך וגובר. לימודים בתחום זה יכולים להוביל לקריירה מצליחה ומאתגרת.

אבטלה בגיל פרישה
הדרך להפוך למתכנן פרישה מוסמך

המכללה שלנו מציע עבורכם קורס ייחודי בתכנון פרישה. הקורס מכסה את כל התחומים הרלוונטיים לתכנון פרישה, והוא נלמד בפורמט דיגיטלי או פרונטלי. כמו כן, הלימודים במכללה מעניקים למשתתפים את כל הידע והכלים הדרושים, כדי לתכנן את הפרישה של הלקוחות שלהם בצורה מושכלת. תוכנית הלימודים כוללת, בין השאר, את מוצרי החיסכון הפנסיוני הקיימים בשוק, אופן משיכת הכספים מכל מוצר, ודיני העבודה הרלוונטיים לפרישה. בסיום הקורס, המשתתפים מקבלים תעודת מתכנן פרישה מטעם המכללה.
לפרטים נוספים פנו אלינו עוד היום, ונשמח לעמוד לרשותכם.