איך מוציאים אישור פקיד שומה?

אישור פקיד שומה נועד עבור פטור מתשלום מס הכנסה על כספי פיצויים ששולמו לעובד לאחר הפסקת העסקה או יציאה לגמלאות. כיום, ניתן להגיש את כל הבקשות עבור רשות המיסים כולל אישור פקיד שומה באתר של מס הכנסה באופן עצמאי. אבל, עובדים רבים פונים כיום למתכנני פרישה מקצועיים, לפני הפנייה למס הכנסה בנוגע למשיכת כספי הפיצויים או כל החלטה אחרת בעניין החסכונות הפנסיוניים. תכנון פרישה עוזר לעובדים לבדוק האם הם זכאים להנחות ממס הכנסה על הוצאת הכספים, ומהו הפטור המגיע להם.

מתכנני פרישה עוזרים ללקוחות לשמור על אותה רמת חיים מלפני הפרישה ותומכים בהם לכל אורך הדרך. תכנון פרישה הוא אחד המקצועות החשובים ביותר כיום והוא מתאים במיוחד עבור אנשי מקצוע מהתחום הפיננסי והפנסיוני, המחפשים להגדיל את מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה.

איך מוציאים אישור פקיד שומה?
תכנון פרישה במכללת OS EXPERTS

במכללה שלנו אנחנו מלמדים קורס ייחודי בתכנון פרישה, המתאים במיוחד עבור עצמאים מהתחום הפנסיוני והפיננסי המחפשים להגדיל את הרווחים של העסק. במהלך הקורס תלמדו על כל מסלולי הפרישה הנמצאים כיום בשוק, ועל אופן משיכת הכספים מכל המוצרים הפנסיוניים. כמו כן, תרכשו ידע נרחב בכל הנוגע למיסוי פרישה ותלמדו לעומק על פרישה בהקשר של כלכלת המשפחה.

תכנון פרישה מאפשר לכם להציע ללקוחות קיימים שירות נוסף ואטרקטיבי ולפנות לקהל לקוחות גדול יותר. מדובר באפשרות מעולה לשכלל את העסק הפרטי, ולבנות יציבות כלכלית לאורך השנים מול תנאי השוק המשתנים. לאחר סיום הקורס בהצלחה תקבלו מאיתנו תעודת סיום קורס מיסוי פרישה מטעם המכללה.

סילבוס קורס תכנון פרישה

מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא של קורס תכנון פרישה? רוצים להירשם ללימודים במכללה? אין יותר פשוט מכך! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.