איך מחשבים מענק עבודה

חישוב מענק העבודה נעשה על פי הנוסחה הבאה: הכנסה נטו מעבודה מינוס רף ההכנסה המינימלי, והתוצאה מוכפלת בשיעור המענק.
הכנסה נטו מעבודה היא ההכנסה החודשית הממוצעת של השכיר מהעבודה, לאחר ניכוי מס הכנסה, דמי ביטוח לאומי וכל תשלום אחר כנדרש. רף ההכנסה המינימלי הוא סכום ההכנסה החודשית המינימלי לזכאות למענק עבודה. לשנת המס 2023, רף ההכנסה המינימלי הוא 2,240 ש”ח לחודש עבור זכאי שאין לו ילדים, ו-1,380 ש”ח לחודש עבור זכאי שיש לו ילדים. שיעור המענק עומד על 20% עבור מישהו שאין לו ילדים, ו-30% עבור אדם שיש לו ילדים.

מדוע חשוב להיוועץ באיש מקצוע לתכנון פרישה?

פרישה היא שלב חשוב בחיים, ולכן חשוב להיערך אליה כראוי. יועץ פרישה מקצועי מסייע ללקוחות להבין את האפשרויות העומדות לרשותם ולהתאים את התוכנית הפנסיונית שלהם לצרכים האישיים. יועץ פרישה מבצע סקירה מקיפה של כל האפשרויות הפנסיוניות הקיימות, לרבות קרנות פנסיה, קופות גמל, ביטוח מנהלים ועוד. הוא מסייע ללקוחות להעריך את היקף הכספים שיעמדו לרשותם לאחר הפרישה.
תכנון פרישה הוא תחום מתפתח, והביקוש ליועצי פרישה מקצועיים הולך וגובר. תכנון פרישה לימודים און ליין יכולים לפתוח עבורכם דלתות לתפקיד מאתגר ומשתלם.

איך מחשבים מענק עבודה
קורס תכנון פרישה לימודים והסמכה

רוצה להפוך למתכנן פרישה מוסמך? קורס תכנון פרישה לחשבי שכר של מכללת Os-Experts בשיתוף עם מכללת אורין שפלטר, מעניק לך את הידע והכלים הדרושים כדי להעניק ייעוץ מקצועי ללקוחות בכל הנושאים הקשורים לפרישה ממעגל העבודה.
הקורס מתקיים בפורמט דיגיטלי או פרונטלי ומקיף את כל הנושאים הרלוונטיים לתכנון פרישה, כולל מוצרי החיסכון הפנסיוני הקיימים בשוק, אופן משיכת הכספים מכל מוצר, ודיני העבודה הרלוונטיים לפרישה.
בסיום הקורס, המשתתפים מקבלים תעודת מתכנן פרישה מוסמך מטעם המכללה.
לפרטים נוספים, פנו אלינו עוד היום.