איך מחשבים פנסיה צוברת

הנוסחה הבסיסית לחישוב פנסיה צוברת היא סכום הצבירה חלקי מקדם ההמרה. סכום הצבירה הוא הסכום הכולל של הכספים שהחוסך צבר במהלך תקופת החיסכון, כולל דמי ההפקדה שלו ושל המעסיק שלו. מקדם ההמרה הוא גורם אקטוארי המבטא את תוחלת החיים הצפויה של החוסך. מקדם ההמרה מחושב על ידי רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון.
לדוגמה, אם עובד צבר 1,000,000 ש”ח במהלך 30 שנות עבודה, ומקדם ההמרה שלו הוא 200, גובה קצבת הפנסיה החודשית שלו יהיה 5,000 ש”ח.

מדוע מומלץ להיוועץ במתכנני פרישה?

פרישה מעבודה היא צעד משמעותי בחיים, בעל השלכות כלכליות רבות. על מנת לקבל החלטות מושכלות בנושא הפרישה, חשוב להיוועץ באיש מקצוע מומחה בתחום. בהתאם לכך, חל ביקוש רב בשירות של מתכנני פרישה מקצועיים שלמדו את התחום לעומק.
מתכנן הפרישה בוחן את הנתונים הפיננסיים של הפורש, את הצרכים הכלכליים שלו, ואת המטרות שלו לתקופה שלאחר הפרישה. יועצי פרישה עוזרים לפורשים לחסוך כסף משמעותי. מתכנן הפרישה מסייע לפורשים להגדיל את החיסכון הפנסיוני שלהם, לנצל הטבות מס, ולקבל החלטות מושכלות בנוגע להשקעות.
תכנון פרישה לפנסיה הוא תחום מתפתח ומשתנה, והביקוש לשירותים בתחום זה צפוי רק לגדול בשנים הקרובות. אנשי מקצוע בתחום הפיננסיים המעוניינים להרחיב את הידע וההתמחות שלהם, יכולים למצוא בתחום זה הזדמנות מצוינת לפתח קריירה חדשה או להגדיל את ההכנסה החודשית שלהם.

איך מחשבים פנסיה צוברת
מכללת Os-Experts עוזרת לכם להיות מתכנני פרישה

מכללת Os-Experts מעניקה לכם את ההכשרה המקצועית להפוך למתכנני פרישה מוסמכים. הקורס מתקיים בשיתוף פעולה עם מכללת אורין שפלטר, ומאפשר לכם לבחור בין למידה פרונטלית או דיגיטלית.
במהלך קורס ניהול פרישה תלמדו את כל מה שצריך לדעת על תכנון פרישה, כולל: מוצרי חיסכון פנסיוני, אופן משיכת כספים ממוצרי פנסיה, ודיני עבודה רלוונטיים לתחום.
אם אתם רוצים להשתלב בתחום הביטוח והפנסיה, זהו הקורס המושלם עבורכם. פנו עוד היום ליועצי הלימודים של המכללה, והתחילו את הדרך להצלחה.