איך עושים קיבוע זכויות?

טופס קיבוע זכויות מאפשר לכם לקבל הטבות מס מטעם המדינה. כל אזרח בישראל זכאי להטבות מס על החסכונות הפנסיוניים, את הפטור ניתן לנצל באמצעות טופס 161ד. העמית מודיע לרשויות באמצעות טופס 161ד האם הוא מעוניין לקבל הנחה בצורת פטור חד פעמי או הנחה על קצבת הזקנה.

קיבוע זכויות מאפשרת לאנשים שהגיעו לגיל פרישה לקבל הטבות מס ולצאת לגמלאות בצורה מכובדת. הטבות המס חלים על מענקי הפרישה ועל הפיצויים. כמו כן, ניתן לבצע היוון קצבה לטובת פטור על קצבת הפנסיה החודשית. כל אחד מהעובדים זכאי לבחור את הדרך שבה הוא יקבל את הטבות המס. אבל איך עושים קיבוע זכויות? ואיך מחליטים כיצד לנצל את ההטבות? כאן נכנסים לתמונה מתכנני פרישה מקצועיים שעוזרים ללקוח עם ההחלטה.

מה זה תכנון פרישה?

תכנון פרישה עוזר ללקוחות לקבל את כל ההטבות המגיעות להם ולנצל בצורה הטובה את כל הזכויות הפנסיוניות שלהם. בהתאם לכך, מתכנני פרישה מקצועיים הם חוליה חשובה ביותר בתהליך קבלת ההחלטות הפנסיוני, והם מצרך מבוקש מאוד בשוק העבודה.

במכללה שלנו שעובדת בשיתוף פעולה עם מכללת אורין שפלטר, אנחנו מלמדים קורס תכנון פרישה לפנסיה, המכין אתכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות בתחום. במסגרת ההכשרה תקבלו את כל הכלים הפרקטיים הנדרשים ותתנסו בעבודה תוך כדי הלימודים. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

איך עושים קיבוע זכויות?
מה לומדים בקורס תכנון פרישה?

קורס תכנון פרישה מתקיים במתכונת פרונטלית ודיגיטלית. במהלך הקורס תלמדו על כל המוצרים הפנסיוניים הנמצאים כיום בשוק, ותרכשו ידע מקיף בנוגע לכל אחד מהם. נעמוד על היתרונות ועל החסרונות של כל מוצר פנסיוני ועל הדרכים השונות למשוך כספים מכל מוצר. בהתאם לכך, נלמד גם על כל נושא המיסוי הקשור לתחום הפרישה, ועל כל הרגולציות והחוקים בתחום. מדובר בלימודים מקיפים שבסיומם תקבלו תעודת סיום קורס מטעם המכללה.

רוצים לקבל את הסילבוס המלא של הקורס? מעוניינים ללמוד תכנון פרישה במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.