האם כדאי לקחת היוון?

אם אתם שוקלים האם כדאי לקחת היוון, חשוב להבין מה הוא התהליך של היוון. היוון הוא תהליך של העברת ערך כספי מסוים מתקופה אחת לתקופה אחרת, תוך התחשבות בשיעור הריבית והאינפלציה של הרווחים במשק. היוון הוא לקיחת סכום חד פעמי על מול הנכס הקיים או מול קרן פנסיה קיימת. במקרה של היוון משכנתא יש צורך בחישוב עמלת היוון המתחשבת בריבית בעת קבלת ההלוואה ובריבית במועד הפירעון, על מנת שלא יגרמו לבנק הפסדים כספיים, במקרה של היוון משכנתא. בשנת 2008 נקבע כי לכל קרנות החיסכון הפנסיוני יהיה חיסכון קצבתי, אך במקביל נקבע כי בעלי קצבה העולה על סכום הקצבה המינימלי יוכלו להוון את יתרת הקצבה ולקבל אותו בבת אחת. היוון פנסיה הוא משיכה של סכום חד פעמי מהקצבה הצפויה לכם בעת פרישה, אך יש לזכור כי בעת משיכת חלק מכספי הפנסיה, אתם מקטינים את הסכום התשלום החודשי לו אתם זכאים.

לחצו כאן למידע עבור קורס מיסוי פרישה אינטרנטי, המכיל את כל החומר הנדרש עבורכם. הקורס שלנו מועבר במתכונת דיגיטלית, המאפשרת לכם להתנסות עוד במהלך הלימודים בעבודה.

האם כדאי לקחת היוון?

אם אתם לא בטוחים האם כדאי לקחת היוון אל מול תוכנית הפרישה שלכם, יועץ תכנון פרישה לפנסיה יכול לעזור לכם בקבלת החלטה חשובה זו. תפקידו של יועץ תכנון פרישה הוא לשקף לכם באופן שקוף וברור את כל ההשלכות של היוון קצבת פנסיה אל מול תוכנית הפרישה שאתם הצבתם לעצמכם. עם הכוונה מקצועית על ידי יועץ תכנון פרישה לפנסיה תוכלו להחליט האם כדאי לקחת היוון או לא.
רק יועץ מומחה בתחום תכנון הפרישה יכול לכוון אתכם באופן הנכון והמשתלם ביותר עבורכם בשאלה האם כדאי לקחת היוון? לא כל יועץ פנסיוני רגיל יכול לעזור לכם בנושא. יועצים שסיימו קורס ייעוץ פנסיוני במכללת OS Experts, מרחיבים את הידע המקצועי שלהם ומתמקצעים בתחום בעזרת ליווי המרצים המומחים של המכללה, הם הבחירה הטובה ביותר עבורכם לייעוץ בנושאי היוון.