הטבות מס גיל פרישה

הטבות מס בגיל פרישה, יכולים לחסוך עבור אנשים שפרשו ממעגל העבודה, תשלומי מיסים מיותרים. כולל חסכון של אלפי שקלים בחשבון השנתי המצטבר. בהתאם לחוק בישראל, גיל הפרישה עבור גברים עומד על 67 שנים ו-65 עבור נשים. אך ניתן כמובן לפרוש כבר גיל 60 בהתאם לתנאים המפורטים בחוק. עמיתים ועצמאים שיצאו לפרישה מוקדמת, חייבים לברר היטב את כל הזכויות המגיעות להם, במיוחד בכל הנוגע למיסוי פרישה מוקדמת.

אדם מן הישוב אינו יכול לבצע את כל החישובים הנדרשים, ולהתמודד עם כל הבירוקרטיה הכרוכה בעניין. לכן, מקומות העבודה השונים מציעים לפורשים סדנאות לפני פרישה, הכוללים מידע על כל העניינים הכלכליים הנדרשים. אבל, לפעמים נדרש ייעוץ פרטי על ידי יועצי פרישה מקצועיים, שיכולים לטפל באופן יסודי בכל מקרה לגופו, ולהשיג את התנאים הטובים ביותר עבור הפורשים.

יועצי מס מומחים לפרישה לומדים את המקצוע לעומק במכללות השונות ברחבי הארץ והם נותנים שירות מקיף ללקוחות בכל הנוגע לכספי הפנסיה והפיצויים.

הטבות מס גיל פרישה
לימודי תכנון פרישה

במכללה שלנו המתמחה בתכנון פרישה, אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס מיסוי פרישה אינטרנטי מקצועי בתחום. הלימודים מתאימים במיוחד עבור סוכני ביטוח, רואי חשבון ואנשי מקצוע נוספים מהתחום הפיננסי והפנסיוני המעוניינים להוסיף עוד נדבך מרכזי לעסק הפרטי שלהם.

במהלך הקורס נעבור על כל המסלולים המוצעים עבור הפורשים, ונלמד לעומק על כל הנושא של מיסוי פרישה. אחד הדגשים המשמעותיים אצלנו בקורס, הוא כלכלת המשפחה. המטרה של תכנון פרישה, היא לאפשר לכל אחד מהפורשים לשמור על אותה רמת חיים מלפני הפרישה. בהתאם לכך, אנחנו מלמדים אתכם את כל הנדרש בשביל להעניק שירות כולל ומקיף ללקוחות שלכם.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.