היוון כספי תגמולים

היוון קצבאות

המשמעות של היוון קצבת פנסיה היא קבלת חלק מהסכום העתידי של הקצבה כסכום חד פעמי כעת. בעקבות היוון קצבה יופחתו התשלומים החודשיים של הקצבה החודשית, לאחר היציאה לגמלאות. לכן, בכל מקרה של משיכת כספי פנסיה ופיצויים כסכום חד פעמי, על חשבון תשלומים בעתיד לבוא, כדאי לבדוק לעומק האם זה משתלם עבור העמית והאם זה לא יפגע בו בזמן הפרישה.

היוון כספי תגמולים

כספי תגמולים הם סכום חד פעמי המשולם לעובד. זאת בניגוד לקצבה המשולמת מדי חודש בחודשו. כספי התגמולים הם כספים שהופקדו בקופות הגמל השונות וניתן למשוך אותם בהתאם לתנאים מסוימים ומיסוי על המשיכה. בחלק מהמקרים ניתן למשוך את הכספים ללא ניכוי מס, בהתאם לדרישות המתפרסמות במסגרת מס הכנסה. בכל הנוגע למשיכת כספי תגמולים, כדאי מאוד להתייעץ עם איש מקצוע בעניין, לפני קבלת כל החלטה בנידון. יועצי פרישה מומחים למיסוי הם הכתובת המתאימה עבור הטיפול בנושא.

ייעוץ פרישה הפך בשנים האחרונות לאופציה המועדפת על שכירים ועצמאים. היועצים עוזרים ללקוחות לנהל בצורה נכונה את כל כספי הפנסיה והפיצויים. מתכנני פרישה הם בדרך כלל אנשי מקצוע מהתחום הפיננסי והפנסיוני, רואי חשבון, יועצי מס, סוכני ביטוח ואנשי מקצוע נוספים עם התמחות מיוחדת בתכנון פרישה.

היוון כספי תגמולים
מסלול לימודים בתכנון פרישה

מסלול הלימודים שלנו בקורס תכנון פרישה דיגיטלי מכשיר אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום. המכללה שלנו מבית אורין שפלטר היא מכללה ייעודית בתחום הפרישה, המעניקה לכם כלים מעשיים לעבודה. אנחנו שמים דגש מיוחד על הצד הפרקטי של המקצוע, ובהתאם לכך אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום. אנשי מקצוע מעולים מתחום הפרישה ובתחומים נוספים שבאים מן השטח.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום יועצי הלימודים של המכללה.