היוון קצבאות 161א

כל עובד חייב למלא טופס 161א בעת פרישה ממקום העבודה. באמצעות הטופס מודיע העובד למס הכנסה על כל הכספים ששולמו לו על ידי המעביד. את הטופס ניתן להגיש באופן מקוון באתר של מס הכנסה או לפקיד השומה במשרד המתאים. לפני פרישה ממעגל העבודה על העובדים להבין לעומק אילו הטבות מס מגיעות להם מטעם המדינה ואיך הם יכולים לנצל את הפטור המגיע להם בצורה הטובה ביותר שניתן. בשביל לעשות זאת בצורה נכונה רבים מהפורשים בוחרים לפנות למומחים למיסוי פרישה בשביל לקבל את ההחלטה המתאימה.

עבור מי מתאים תכנון פרישה?

תכנון פרישה מתאים עבור אנשים שעומדים לפני פרישה ומעוניינים לצאת לגמלאות בצורה מכובדת ולשמור על אותה רמת חיים מלפני הפרישה. תכנון פרישה מתאים גם עבור כל אחד בכל שלב בחיים בו הוא מעוניין להבין כיצד ניתן לנצל בצורה הטובה ביותר את הטבות המס מטעם המדינה, ואיך לנהל את כספי הפנסיה והפיצויים. בהתאם לכך, תכנון פרישה הוא אחד המקצועות החשובים והמבוקשים ביותר בשוק העבודה. מתכנני פרישה מקצועיים עוזרים לאלפי לקוחות מדי שנה לנהל בצורה נכונה את כל החסכונות הפנסיוניים.

היוון קצבאות 161א
בואו ללמוד איתנו תכנון פרישה

במכללה שלנו אנחנו מלמדים קורס מיסוי פרישה מקיף ומקצועי בתחום המכין אתכם בצורה מלאה למתן שירות ללקוחות. הקורס שלנו סוקר את כל החסכונות הפנסיוניים הנמצאים כיום בשוק ואת אופן המשיכה מכל אחד מהמוצרים. כמו כן, אנחנו מתמקדים בכל הנושא של מיסוי פרישה וכלכלת המשפחה, ומעניקים לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות בתחום. אנחנו עובדים עם טובי המרצים, אנשי מקצוע מעולים מתחום הביטוח והפיננסים עם ניסיון רב שמגיע מן השטח.

מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא ואת הפרטים המלאים על מסלול הלימודים? רוצים להירשם ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.