היוון קצבת פנסיה

היוון קצבת פנסיה היא משיכה בסכום חד פעמי, בכפוף לתקנות ולתנאים מסוימים כמפורט בחוק. בהתאם לשינויים שהתרחשו בעשרים השנים האחרונות בתחום הפנסיה, והרפומות שהתחוללו בתחום, היוון קצבה תקף עבור כל קרנות הפנסיה, פנסיה ותיקה, צוברת, תקציבית וביטוח מנהלים. היוון קצבה מאפשר לעובדים לקבל בגיל הפרישה סכום חד פעמי שיקוזז מהתשלומים החודשיים בזמן היציאה לגמלאות.

בכל מקרה נתון שבו העמית מעוניין לדעת האם זה משתלם עבורו למשוך חלק מהכספים, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע מומחים לעניין. משיכת הכספים יכולה להקטין בצורה משמעותית את ההכנסות החודשיות בזמן הפרישה, לכן כדאי לשקול היטב לפני שמבצעים צעד בנידון. מומחי פרישה עוזרים ללקוחות לנהל בצורה נכונה את כל כספי הפנסיה והפיצויים, ולפעול בצורה חכמה לטובתם ולטובת בני המשפחה.

הלימודים בתכנון פרישה מתקיימים במסגרת המכללות השונות בכל רחבי הארץ. המסלול מתאים במיוחד עבור סוכני ביטוח, רואי חשבון, יועצי מס ואנשי מקצוע בתחום הפיננסי והפנסיוני שמחפשים דרכים יצירתיות להגדיל את ההכנסה.

היוון קצבת פנסיה
מטרת ההסמכה בלימודי תכנון פרישה

ההסמכה בלימודי ייעוץ פרישה מכשירה אתכם לעסוק בתחום בכל רבדי המקצוע. עליכם כיועצי פרישה להכיר לעומק את כל המוצרים הפנסיוניים, ואת אופן השימוש בכל מוצר. בנוסף לכך במהלך הקורס נתמקד בכל הנושא של מיסוי פרישה, ונלמד על דרכים יצירתיות לחיסכון בתשלומי המיסים על ידי הלקוחות.

ההסמכה שלנו בתכנון פרישה מתמקדת בארבעת ההיבטים המרכזיים של המקצוע, הבנה של כל המוצרים הפנסיוניים ודרך השימוש בכל אחד מהם, לימוד מעמיק של כל היבטי המיסוי הקשורים לתכנון פרישה, התמקדות בכלכלת המשפחה ולימוד של כל דיני העבודה בתחום.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתכנון פרישה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.