המשכורת הקובעת לפיצויים

המשכורת הקובעת לפיצויים היא השכר האחרון שקיבל העובד ערב פיטוריו. השכר הקובע כולל את כל רכיבי השכר, כגון שכר בסיס, תוספות, בונוסים, עמלות וכו’. עם זאת, ישנם מקרים מסוימים בהם השכר הקובע לפיצויים עשוי להיות שונה מהשכר האחרון שקיבל העובד. לדוגמה, אם עובד עבר מעבודה במשרה מלאה לעבודה במשרה חלקית או להפך, השכר הקובע לפיצויים יחושב באופן יחסי למידת החלקיות של עבודתו. בנוסף, אם עובד משתכר על בסיס שעתי, השכר הקובע לפיצויים יחושב לפי השכר הממוצע שקיבל העובד ב-12 החודשים האחרונים.

החשיבות של ייעוץ פרישה מקצועי

פרישה היא שלב משמעותי בחיים, הדורש תכנון זהיר ומקצועי. ייעוץ פרישה מסייע ללקוחות להבטיח לעצמם הכנסה הולמת לאחר הפרישה, בשביל לשמור על אותה רמת חיים. ייעוץ פרישה מקצועי הוא השקעה משתלמת, שחוסכת עבור הלקוחות בתשלומי מיסים מיותרים ועוזרת להם לפרוש בכבוד. לכן, לא פלא שתכנון פרישה הפך בשנים האחרונות לאחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק העבודה הישראלי.
המצב הכלכלי המשתנה והעלייה בתוחלת החיים, יוצרים צורך אמיתי במומחיות ובקיאות בתחום זה. לימודים בתחום תכנון פרישה, מעניקים יתרון משמעותי לרואי חשבון ויועצי מס, סוכני ביטוח וכל מי שרוצה להרחיב את הידע הפיננסי שלו. מומחים בתחום יכולים לסייע ללקוחותיהם ליישם פתרונות יצירתיים לתקופת הפרישה, כולל בחירת מסלולי חיסכון פנסיוניים, ניהול הנכסים הפיננסיים והתכנון של הכנסה חודשית לאחר הפרישה.

המשכורת הקובעת לפיצויים
קורס תכנון פרישה מקצועי, הדרך המהירה להפוך למתכנן פרישה

רוצה להעניק ייעוץ מקצועי ללקוחות בנושא פרישה כלכלית? קורס תכנון פרישה לפנסיה מקצועי של מכללת Os-Experts בשיתוף עם מכללת אורין שפלטר מעניק לך את הידע והכלים הדרושים כדי להגשים את המטרה שלך. הקורס מתקיים בפורמט דיגיטלי או פרונטלי ומקיף את כל הנושאים הרלוונטיים לתכנון פרישה, לרבות, מוצרי החיסכון הפנסיוני הקיימים בשוק, אופן משיכת הכספים מכל מוצר, ודיני העבודה הרלוונטיים לפרישה.
בסיום הקורס, המשתתפים מקבלים תעודת מתכנן פרישה מטעם המכללה.
לפרטים נוספים, פנו אלינו עוד היום.